Pikkus (mm) | 280 |
---|---|
Laius (mm) | 206 |
Kõrgus (mm) | 30 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Seeria | JP GROUP |
AUDI | 1H0091800 |
---|---|
SKODA | 1H0091800 |
VW | 1H0091800 |
VAG | 1H0091800 |
AUDI | 1J0819644 |
SKODA | 1J0819644 |
VW | 1J0819644 |
VAG | 1J0819644 |
AUDI | 1J0819644A |
SKODA | 1J0819644A |
VW | 1J0819644A |
VAG | 1J0819644A |
AUDI | 8L0091800 |
SKODA | 8L0091800 |
VW | 8L0091800 |
VAG | 8L0091800 |
VAG | JZW819653 |
VW | JZW819653 |
AUDI | JZW819653 |
SKODA | JZW819653 |
BOSCH | R2300 |
---|---|
FRAM | CF8869 |
CORTECO | 51022F |
MICRONAIR | CF010 |
FILMAR | ACK9050 |
WIX FILTERS | WP6813 |
MANN-FILTER | CUK 2862 |
BOSCH | 1987431300 |
MAHLE FILTER | LAK521 |
MANN-FILTER | FP 2862 |
BOSCH | 0 986 628 509 |
UFI | 54.109.00 |
CLEAN FILTERS | NC2082CA |
KNECHT | LAK 31 |
UNICO FILTER | ACK 2830 |
BLUE PRINT | ADV182522 |
FILTROS TECFIL | ACA306 |
BOSCH | 0986AF5712 |
BOSCH | 0 986 TF0 056 |
MEYLE | 112 320 1001 |
QUINTON HAZELL | QFC0111 |
JP GROUP | 819290001 |
AUTOMEGA | 1800498 |
MAXGEAR | KF-6228C |
AUTOMEGA | 1800497 |
SOFIMA | S0806C |
MAHLE FILTER | LA521 |
MAHLE FILTER | LAK708 |
DELPHI | KF89096-11B1 |
VAICO | V10-31-1040-1 |
BIG FILTER | GB9897C |
FRAM | CFA8869 |
UNICO FILTER | ACK 2825 |
CHAMPION | CCF0112C |
MAHLE | LAK 63 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname