Laius (mm) | 27 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 73 |
Seeria | JP GROUP |
AUDI | 074109243F |
---|---|
VW | 074109243F |
VAG | 074109243F |
AUDI | 074109243G |
VW | 074109243G |
VAG | 074109243G |
AUDI | 074109243J |
VW | 074109243J |
VAG | 074109243J |
AUDI | 074109243R |
VW | 074109243R |
VAG | 074109243R |
AUTOMEGA | 1600123 |
---|---|
EGT | 291657EGT |
HEPU | PK05740 |
SKF | VKMA 01270 |
CONTITECH | V55446 |
SKF | VKMA 01271 |
OPTIBELT | 149ST |
FLENNOR | FS00961 |
BOSCH | 1 987 949 803 |
TRISCAN | 8646 29117 |
Schaeffler INA | 531 0274 30 |
SKF | VKMA 01265 |
WILMINK GROUP | WG1088373 |
WILMINK GROUP | WG1054429 |
WILMINK GROUP | WG1088542 |
WILMINK GROUP | WG1054599 |
GK | K980189A |
WILMINK GROUP | WG1238307 |
LEMFÖRDER | 21578 01 |
MAPCO | 23876 |
AUTOMEGA | 160012310 |
TECHNOX | TD20136 |
GGT | PUKD063 |
WILMINK GROUP | WG1054430 |
WILMINK GROUP | WG1054481 |
WILMINK GROUP | WG1435155 |
OPTIMAL | 0-N109 |
VAICO | V10-2094 |
JP GROUP | 109114007 |
TOPRAN | 107 314 |
BGA | BC9604-2 |
ACEMARK | 143446 |
WILMINK GROUP | WG1463589 |
WILMINK GROUP | WG1092972 |
WILMINK GROUP | WG1088443 |
HELLA | 9XU 376 819-491 |
RUVILLE | 55446 |
GATES | T43047 |
SKF | VKM 11072 |
QUINTON HAZELL | QTT865 |
FEBI BILSTEIN | 11559 |
SWAG | 30 03 0059 |
BEGEL Germany | BG20127 |
CONTINENTAL CTAM | V55446 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname