Asukoht | Esisild |
---|---|
OE-numbri jaoks | Part of 406673 |
CITROEN | 406657 |
---|---|
PEUGEOT | 406657 |
PEUGEOT | 406673 |
CITROEN | 406673 |
CITROEN | 4066 82 |
PEUGEOT | 406682 |
DS | 406682 |
CITROEN | 406685 |
PEUGEOT | 406685 |
PEUGEOT | 4066.92 |
CITROEN | 406692 |
PEUGEOT | 4066 93 |
CITROEN | 406693 |
DS | 406685 |
DS | 4066 92 |
DS | 4066 93 |
DS | 406673 |
DS | 406657 |
FEBI BILSTEIN | 29206 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 44796 |
EKG | 983843 |
SPIDAN | 84212 |
Metalcaucho | 1480 |
EKG | 984113 |
BORG & BECK | BSG3247 |
CORTECO | 49398942 |
RUVILLE | 946621 |
AKRON-MALÒ | 194741 |
ORIGINAL IMPERIUM | 33319 |
DA SILVA | K5566 |
CAUTEX | 030627 |
FARE SA | K2078 |
FARE SA | 2078 |
NK | 5091917 |
OCAP | 1211468 |
CAUTEX | 031535 |
FARE SA | 15862 |
TRISCAN | 8500 28008 |
SWAG | 62 92 9207 |
ZF Parts | 3020901 |
OPTIMAL | LM-10040S |
SIDEM | 353.030 |
MEYLE | 11-14 620 0005 |
SWAG | 62 94 4797 |
Metalcaucho | 00480 |
Metalcaucho | 01480 |
LEMFÖRDER | 30209 01 |
DELPHI | TBR4139 |
MOOG | K150128 |
MAPCO | 17354 |
SPIDAN | 84101 |
TRISCAN | 8500 28015 |
MGA | DA5633 |
SKF | VKJP 2158 |
QUINTON HAZELL | QG1573 |
Schaeffler FAG | 841 0200 30 |
Schaeffler FAG | 841 0201 30 |
AKRON-MALÒ | 194741 |
AKRON-MALÒ | 30169 |
FARE SA | 19944 |
FARE SA | K19944 |
FARE SA | K15862 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname