Ühendustehnika | SAE |
---|---|
Keermemõõt | M14x1,25 |
Võtme suurus | 16 mm |
Väändejõud [Nm] | 25 |
Elektroodide vahe (mm) | 0.9 |
Pakendi tüüp | Karp |
Asendada km järel | 60000 |
Süüteküünal | 1-massielektrood |
Keermepikkus (mm) | 19 |
OPEL | 12 14 144 |
---|---|
FIAT | 5894586 |
PEUGEOT | 5960 15 |
PEUGEOT | 5960.F0 |
PEUGEOT | 5960 J2 |
CITROEN | 5960 J2 |
PEUGEOT | 5962 5F |
CITROEN | 5962 5G |
PEUGEOT | 59626K |
CITROEN | 5962 7Q |
PEUGEOT | 59627R |
CITROEN | 5962 7S |
RENAULT | 7700274154 |
RENAULT | 77 00 500 155 |
DACIA | 77 00 500 155 |
RENAULT | 82 00 020 791 |
RENAULT | 82 00 020 796 |
RENAULT | 82 00 209 310 |
CITROEN | 96 398 143 80 |
FIAT | 9GYSSR |
PEUGEOT | 5960G5 |
NISSAN | B2401-00QAA |
PEUGEOT | RFN 58 LZ |
AWM | QF3SR-11 |
---|---|
VEMO | V99-75-1017 |
BOSCH | 0 242 235 640 |
BOSCH | FR 7 DE |
BOSCH | 0 242 235 587 |
BOSCH | 0 242 235 624 |
BOSCH | FR 7 DC2 |
ACDelco | R 5605 |
CHAMPION | OE 014 |
CHAMPION | OE 102 |
NGK | VLine38 |
NGK | BKR 6EZ |
CHAMPION | RC 87YCL |
BOSCH | FR7DE2 |
CHAMPION | RC 7YCC |
UNIPART | GSP 6652 |
CHAMPION | RC12MC4/012 |
BorgWarner (BERU) | 14 FR-7 DU2 |
ACDelco | R6609 |
SWAG | 50 91 3423 |
SWAG | 50 91 3424 |
SWAG | 60 91 3520 |
SWAG | 60 91 3521 |
CHAMPION | OE 034 |
BorgWarner (BERU) | 0 002 335 717 |
NGK | V-Line Nr. 38 |
VALEO | RF74HZDC/M135 |
CHAMPION | RC 87YCC |
CHAMPION | RC 8YCL |
KLAXCAR FRANCE | 43033z |
VEMO | V99-75-1023 |
BOSCH | 0 242 235 666 |
NGK | 6717 |
NGK | 4619 |
BOSCH | 0 242 235 797 |
BorgWarner (BERU) | Z193 |
NGK | RFN 58 LZ |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname