Pistiku värv | must |
---|---|
Kaablipikkus (mm) | 1050 |
Lambda andur | Diagnoosisond |
OE-numbri jaoks | 022906262BJ |
Pistikkontaktide arv | 4 |
Pistikukatte kuju | D-kuju |
MEAT & DORIA | 81624 |
---|---|
BOSCH | 0258006662 |
BOSCH | 0258006742 |
BOSCH | 0258006699 |
BOSCH | 0258006548 |
BOSCH | 0258006554 |
BOSCH | 0258006896 |
BOSCH | 0258006892 |
BOSCH | 0258006812 |
BOSCH | 0258006801 |
BOSCH | 0258006870 |
BOSCH | 0258006868 |
BOSCH | 0258006832 |
BOSCH | 0258006830 |
BOSCH | 0258006817 |
BorgWarner (BERU) | 0824010370 |
BOSCH | 0258010008 |
DENSO | DOX2043 |
DENSO | DOX-2041 |
ERA | 570160 |
WALKER PRODUCTS | 250-24762 |
HOFFER | 7481624 |
FISPA | 90236 |
WE PARTS | 290960201 |
BOSCH | 0 258 006 811 |
BLUE PRINT | ADV187004C |
BOSCH | 0 258 006 831 |
DENSO | DOX-2069 |
BOSCH | 0 258 006 829 |
BOSCH | 0 258 006 891 |
BOSCH | 0 258 006 895 |
WALKER PRODUCTS | 250-24672 |
WALKER PRODUCTS | 250-24699 |
SIDAT | 90236 |
BorgWarner (BERU) | OPH085 |
ERA | 570112A |
BOSCH | 0 258 006 800 |
BOSCH | 0 258 006 867 |
MOBILETRON | OS-B4146P |
FACET | 10.8244 |
PIERBURG | 7.05271.12.0 |
BLUE PRINT | ADC47042C |
BOSCH | 0 258 006 816 |
BOSCH | 0 258 010 007 |
BOSCH | 0 258 006 869 |
BOSCH | 0 258 006 698 |
BOSCH | 0 258 006 547 |
BOSCH | 0 258 006 661 |
BOSCH | 0 258 006 741 |
BOSCH | 0 258 006 553 |
MOBILETRON | OS-B4150P |
PIERBURG | 70527112 |
BorgWarner (BERU) | 0824010370 |
BorgWarner (BERU) | OPH085 |
INTERMOTOR | 64464 |
INTERMOTOR | 64736 |
INTERMOTOR | 64388 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname