Läbimõõt [mm] | 20.8 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 72.2 |
Hammastehulk | 19 |
Täispikkus | 128 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
SUZUKI | 15410-73J10 |
---|---|
DAF | 1604246* |
DAF | 1667205* |
DAF | 1679152 |
DAF | 1688625* |
DAF | 1688720* |
DAF | 1784347 |
DAF | 1792589 |
MAN | 51 26201 7220* |
MAN | 51 26201 7228* |
MAN | 51 26201 7239* |
MAN | 51 26213 0010 |
MAN | 51 26213 0016 |
DAF | STD1418R* |
CITROEN | 190181* |
CITROEN | 190195* |
PEUGEOT | 190178* |
CITROEN/PEUGEOT | 190178* |
CITROEN/PEUGEOT | 190181* |
CITROEN/PEUGEOT | 190195* |
FORD | 2037665* |
SUZUKI | 15410-73J00 |
FORD | 1543 178 |
CITROEN | 1901 78 |
PEUGEOT | 1901 81 |
PEUGEOT | 1901 95 |
VOLVO | 30750085 |
VOLVO | 31219584 |
ZEN | 1658 |
---|---|
HOFFER | 6647021 |
WE PARTS | 471490021 |
ZEN | ZN1658 |
ERA | ZN1658 |
HC-Cargo | 237752 |
GHIBAUDI | 6020 |
BOSCH | 0001241020* |
BOSCH | 0 001 241 023 |
BOSCH | 0001241004* |
ERA | 225708 |
MEAT & DORIA | 47021 |
HOFFER | 4702/1* |
BOSCH | 6 033 AD5 356 |
BOSCH | 6 033 AD5 355 |
BOSCH | 6 033 AD5 078 |
BOSCH | 0 001 241 001 |
BOSCH | 0 001 241 003 |
BOSCH | 0 001 241 005 |
BOSCH | 0 001 241 009 |
BOSCH | 0 001 241 021 |
BOSCH | 0 001 241 016 |
BOSCH | 0 001 241 007 |
BOSCH | 0 001 241 014 |
BOSCH | 0 001 241 019 |
BOSCH | 0 001 241 006 |
BOSCH | 0 001 241 015 |
BOSCH | 6 033 AD5 055 |
SCANIA | 1 447 911 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname