Kontrolltähistus | R90 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 46 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 26 |
Välisläbimõõt [mm] | 290 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 69 |
Ava Ø (mm) | 114 |
Pealispind | kaetud |
MITSUBISHI | MN116979 |
---|---|
MITSUBISHI | MN116981 |
Auto Parts | 91-20373 |
---|---|
SPEEDMAX | C35067JCTUOTUV |
COMLINE | ADC0375V |
BENDIX | 562873BC |
ATE | 426162 |
A.B.S. | 17674 |
ASHIKA | 60-05-542 |
KAWE | 6996 10 |
ST-TEMPLIN | 03.110.20000 |
ST-TEMPLIN | 03.110.20005 |
NPS | M330I74 |
JAPKO | 60542 |
BOSCH | 0 986 AB6 163 |
TRISCAN | 8120 42135C |
MDR | MFD-2542 |
HELLA PAGID | 8DD 355 118-791 |
TEXTAR | 92148303 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3305067 |
MINTEX | MDC2494 |
TRW | DF6259 |
FERODO | DDF1659C |
FERODO | DDF1659 |
DELPHI | BG4034 |
NIPPARTS | N3305065 |
GIRLING | 6062591 |
BLUE PRINT | ADC443100 |
VALEO | 197715 |
QUINTON HAZELL | BDC5723 |
REMSA | 6996.10 |
ROADHOUSE | 6996.10 |
LPR | M1013V |
ATE | 24.0126-0162.1 |
BOSCH | 0 986 479 527 |
BOSCH | 0 986 479 U80 |
TRISCAN | 8120 42135 |
ASHUKI | C652-30 |
JAPANPARTS | DI-542 |
BREMBO | 09.C940.11 |
HELLA PAGID | 8DD 355 112-911 |
FEBI BILSTEIN | 108463 |
ASHUKI | C65230 |
JAPANPARTS | DI-542C |
ASHIKA | 60-05-542C |
JAPKO | 60542C |
BENDIX | BDS1915 |
ASHUKI by Palidium | C65230 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname