Pikkus (mm) | 1020 |
---|---|
tehnilise informatsiooni number | Universal 77004 |
Pistikkontaktide arv | 4 |
BMW | 11 78 1 341 022 |
---|---|
BMW | 11 78 1 433 940 |
BMW | 11 78 7 513 963 |
LAND ROVER | MHK 0002 20 |
FORD | MHK000220 |
AUSTIN | MHK000220 |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-1518 |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-899 |
MEAT & DORIA | 81533 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 460000438010 |
CONTINENTAL/VDO | A2C59513233Z |
FEBI BILSTEIN | 24237 |
BorgWarner (BERU) | OZH168 |
INTERMOTOR | 13341 |
HOFFER | 7481533 |
BorgWarner (BERU) | 0 824 010 202 |
DENSO | DOX-1175 |
VEMO | 20-76-0023 |
FUELPARTS | LB1425 |
NGK | 0438 |
NGK | 96713 |
NGK | OZA447-E29 |
NGK | OZA457-EE17 |
DELPHI | ES10857-12B1 |
MTE-THOMSON | 7859.40.102 |
FACET | 10.7255 |
WALKER | 250-24392 |
CALORSTAT by Vernet | LS140181 |
DELPHI | ES10914 |
TOPRAN | 501 282 |
BOSCH | 0 258 005 305 |
BOSCH | 0 258 005 306 |
BOSCH | 0 258 003 854 |
ASHUKI | 9200-48326 |
BOSCH | 0 258 005 109 |
BOSCH | 0 258 005 310 |
EPS | 1.997.255 |
CALORSTAT by Vernet | LS140670 |
KW | 497 255 |
MTE-THOMSON | 7860.40.095 |
BorgWarner (BERU) | 0824010202 |
CONTINENTAL/VDO | A2C59513233Z |
BorgWarner (BERU) | OZH 168 |
STEYR MOTORS | 1433940 |
STEYR MOTORS | 7514926 |
STEYR MOTORS | 7514927 |
ASHUKI | 9200-48326 |
ASHUKI by Palidium | 9200-48326 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname