Pikkus (mm) | 690 |
---|---|
Lambda andur | Sond |
tehnilise informatsiooni number | Universal 77008 |
Pistikkontaktide arv | 4 |
SKODA | 004 165 019 |
---|---|
VW | 021 906 265 A |
VW | 021 906 265 N |
VW | 030 906 265 T |
VW | 6U0 906 265 B |
VW | 6V0 906 265 C |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-207 |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-453 |
HELLA | 6PA 009 165-151 |
---|---|
NGK | 0248 |
NGK | OZA447-E7 |
BOSCH | 0258 003 268 |
BorgWarner (BERU) | 0824 010 045 |
NGK | OZA447-E5 |
NGK | 1821 |
BOSCH | 0258 003 266 |
NGK | 0161 |
NGK | OZA448-E30 |
BorgWarner (BERU) | OZH043 |
INTERMOTOR | 16209 |
INTERMOTOR | 16211 |
DENSO | DOX-1172 |
INTERMOTOR | 16488 |
HJS | 92017821 |
VEMO | 10-76-0024 |
FUELPARTS | LB1047 |
FACET | 10.7192 |
FUELPARTS | LB1263 |
FUELPARTS | LB1683 |
NGK | 0254 |
NGK | 0183 |
NGK | 0283 |
NGK | 0455 |
NGK | OZA572-E13 |
NGK | OZA572-E1 |
NGK | OZA527-E14 |
NGK | 97640 |
NGK | 91611 |
FACET | 10.7033 |
JP GROUP | 1193800200 |
FACET | 10.7056 |
WALKER | 250-24066 |
MAGNETI MARELLI | 460000161010 |
NGK | OZA750-EE4 |
BOSCH | 0258 003 440 |
MAGNETI MARELLI | 460001821010 |
BOSCH | 0 258 003 265 |
BOSCH | 0 258 003 666 |
BOSCH | 0 258 003 267 |
BOSCH | 0 258 003 437 |
BOSCH | 0 258 003 439 |
DELPHI | ES10333-12B1 |
EPS | 1.997.033 |
EPS | 1.997.192 |
BOSCH | 0 258 003 371 |
KW | 497 033 |
BBT | OXY432.061 |
KW | 497 192 |
NGK | OZA739-EE30 |
HJS | 92017820 |
TOMCO | 9890159200 |
TOMCO | 9890165800 |
TOMCO | 9890177500 |
BorgWarner (BERU) | 0824010045 |
BorgWarner (BERU) | OZH 043 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname