Pikkus (mm) | 500 |
---|---|
Pistikkontaktide arv | 3 |
Lambda andur | soojendatud |
tehnilise informatsiooni number | Universal 77003 |
VW | 048 906 265 |
---|---|
VW | 048 906 265 A |
VW | 078 906 265 A |
VOLVO | 1326578 |
RENAULT | 77 00 260 909 |
RENAULT | 77 00 266 922 |
FIAT | 7707638 |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-498 |
JP GROUP | 1193802000 |
---|---|
EGT | 691048EGT |
HELLA | 6PA 009 165-621 |
FACET | 10.7029 |
BOSCH | 0258 003 280 |
BOSCH | 0258 003 511 |
BorgWarner (BERU) | 0824 010 046 |
BorgWarner (BERU) | OZH044 |
LUCAS ELECTRICAL | LEB128 |
MAGNETI MARELLI | 460001898010 |
INTERMOTOR | 16433 |
INTERMOTOR | 16428 |
MEAT & DORIA | 81018 |
HOFFER | 7481018 |
MTE-THOMSON | 7827.30.050 |
DENSO | DOX-1352 |
HJS | 92017805 |
VEMO | 10-76-0023 |
MTE-THOMSON | 7827.30.036 |
FUELPARTS | LB1025 |
NGK | 1898 |
FUELPARTS | LB1198 |
NGK | OZA446-E11 |
NGK | 1805 |
NGK | OZA446-E12 |
BBT | OXY321.040 |
FEBI BILSTEIN | 21436 |
DELPHI | ES11000-12B1 |
NGK | 93521 |
NGK | 94490 |
WALKER | 250-23032 |
NGK | OZA721-EE19 |
HELLA | 6PA 009165-511 |
BOSCH | 0258 003 509 |
CALORSTAT by Vernet | LS130102 |
FACET | 10.7031 |
BOSCH | 0 258 003 004 |
BOSCH | 0 258 003 164 |
BOSCH | 0 258 003 194 |
BOSCH | 0 258 003 279 |
BOSCH | 0 258 003 344 |
BOSCH | 0 258 003 508 |
BOSCH | 0 258 003 510 |
EPS | 1.997.031 |
KW | 497 031 |
NGK | OZA721-EE16 |
INTERMOTOR | 16429 |
INTERMOTOR | 16431 |
BBT | OXY321.050 |
TOMCO | 9890152100 |
TOMCO | 9890161700 |
TOMCO | 9890171200 |
TOMCO | 9890176400 |
BorgWarner (BERU) | 0824 010 046 |
BorgWarner (BERU) | OZH 044 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname