Pikkus (mm) | 800 |
---|---|
Sõiduki varustusvariant | Con/With Kit 77030 |
Pistikkontaktide arv | 6 |
VW | 030 906 262 G |
---|---|
VW | 030 906 262 J |
VW | 036 906 262 A |
VW | 036 906 262 C |
SEAT | 06A 906 262 AE |
VW | 06A 906 262 AE |
VAG | 06A 906 262 BD |
VAG | 06A 906 262 BE |
VAG | 06A 906 262 BF |
VAG | 06C 906 265 B |
VAG | 06C 906 265 H |
VW | 077 906 265 M |
VW | 077 906 265 N |
VW | 07C 906 262 B |
VAG | 07C 906 262 G |
VAG | 07C 906 262 Q |
FORD | 1109004 |
VAG | 1K0 998 262 F |
VW | 6K0 906 262 C |
PORSCHE | 7L0 906 262 A |
VW | 7L0 906 262 A |
PORSCHE | 7L0 906 262 F |
VW | 7L0 906 262 F |
PORSCHE | 955 606 126 01 |
PORSCHE | 955 606 126 02 |
FORD | YM21-9F472-DA |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-1312 |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-1560 |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-1561 |
STANDARD AUTOMOBILE | SG-891 |
CALORSTAT by Vernet | LS150004 |
---|---|
METZGER | 0895177 |
HELLA | 6PA 009 166-831 |
TRISCAN | 8845 29052 |
BOSCH | 0 258 007 353 |
BOSCH | 0 258 007 092 |
BOSCH | 0 258 007 040 |
MTE-THOMSON | 9700.50.090 |
NGK | 96650 |
BOSCH | 0 258 007 095 |
BOSCH | 0 258 007 097 |
BOSCH | 0 258 007 111 |
BOSCH | 0 258 007 113 |
BOSCH | 0 258 007 127 |
BOSCH | 0 258 007 129 |
BOSCH | 0 258 007 248 |
BOSCH | 0 258 007 174 |
NGK | UAR9000-EE018 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname