Pikkus (mm) | 400 |
---|---|
Pistikkontaktide arv | 6 |
KOREA | L60517OEM |
---|---|
KOREA | L60518OEM |
BOSCH | 0 258 017 202 |
ERA | 570000 |
INTERMOTOR | 13512 |
NGK | 91780 |
METZGER | 0893020 |
TRISCAN | 8845 24074 |
INTERMOTOR | 65035 |
INTERMOTOR | 65043 |
INTERMOTOR | 65044 |
TRISCAN | 8845 23002 |
QUINTON HAZELL | XLOS1773 |
METZGER | 0893279 |
QUINTON HAZELL | XLOS1774 |
METZGER | 0893242 |
CALORSTAT by Vernet | LS150054 |
ASHUKI | 9200-50084 |
QUINTON HAZELL | XLOS1766 |
METZGER | 0893287 |
VEMO | 30-76-0036 |
WALKER | 250-25042 |
BOSCH | 0 258 017 014 |
BOSCH | 0 281 004 157 |
BOSCH | 0 281 004 187 |
BOSCH | 0 258 017 090 |
PIERBURG | 7.02604.40.0 |
BOSCH | 0 281 004 026 |
BOSCH | 0 258 017 038 |
BOSCH | 0 258 017 036 |
BOSCH | 0 281 004 093 |
TRISCAN | 8845 43092 |
BOSCH | 0 281 004 130 |
BOSCH | 0 281 004 069 |
BOSCH | 0 281 004 153 |
TRISCAN | 8845 11037 |
HELLA | 6PA 009 166-801 |
NGK | UAR9000-EE009 |
TRISCAN | 8845 43005 |
CALORSTAT by Vernet | LS100187 |
FACET | 10.8389 |
CASE IH | 84286040 |
NEW HOLLAND | 84286040 |
STEYR MOTORS | 003 542 69 18 |
STEYR MOTORS | 7537984 |
STEYR MOTORS | 7537993 |
STEYR MOTORS | 9681852780 |
BOSCH | 0 281 004 821 |
ASHUKI by Palidium | 9200-50084 |
INTERMOTOR | 65035 |
INTERMOTOR | 65043 |
INTERMOTOR | 65044 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname