Kontrolltähistus | R90 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 68 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 32 |
Välisläbimõõt [mm] | 338 |
Aukude arv | 6 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 108 |
Ava Ø (mm) | 139.7 |
Pealispind | kaetud |
TOYOTA | 4351260190 |
---|---|
LEXUS | 4351260190 |
TOYOTA | 4351260191 |
LEXUS | 4351260191 |
NISSHINBO | ND1058 |
---|---|
BENDIX | 562828BC |
A.B.S. | 18131 |
HELLA PAGID | 8DD 355 129-861 |
COMLINE | ADC2505V |
NPS | T330A180 |
JAPKO | 602029 |
ATE | 432187 |
MDR | MFD-22029 |
HELLA PAGID | 8DD 355 116-891 |
ASHIKA | 60-02-2029 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3302144 |
BLUE PRINT | ADT343282 |
MINTEX | MDC2273 |
TRW | DF7880S |
NIPPARTS | N3302179 |
BREMBO | 09.B634.10 |
BREMBO | 09.B634.11 |
LPR | T2064V |
PILENGA | V1654 |
REMSA | 61331.10 |
ROADHOUSE | 61331.10 |
FERODO | DDF2093C-1 |
MEYLE | 30-15 521 0127/PD |
TRISCAN | 8120 131054C |
ASHUKI | T603-46 |
ATE | 24.0132-0187.1 |
JAPANPARTS | DI-2029 |
KAWE | 61331 10 |
HELLA PAGID | 8DD 355 121-901 |
BOSCH | 0 986 479 A65 |
TEXTAR | 92223903 |
FERODO | DDF2093C |
DELPHI | BG9200C |
GIRLING | 6078805 |
FEBI BILSTEIN | 108458 |
ASHUKI | T60346 |
JAPANPARTS | DI-2029C |
ASHIKA | 60-02-2029C |
JAPKO | 602029C |
ASHUKI by Palidium | T60346 |
BENDIX | BDS1745 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname