Surve (bar) | 0.35 |
---|---|
Keermemõõt | M12 x 1,5 |
Pistikkontaktide arv | 1 |
tehnilise informatsiooni number | Circuit N.C. |
OPEL | 12 52 552 |
---|---|
OPEL | 12 52 569 |
BMW | 12610150684 |
BMW | 12 61 1 710 509 |
BMW | 12 61 1 730 160 |
BMW | 12 61 8 611 273 |
BMW | 1 710 509 |
BMW | 1 730 159 |
BMW | 1 730 160 |
BMW | 1 730 578 |
BMW | 2367061 |
HONDA | 37240-P5T-G01 |
BMW | 7568480 |
BMW | 756848001 |
BMW | 7620512 |
TOYOTA | 83530WA011 |
OPEL | 93 175 295 |
OPEL | 93192012 |
LAND ROVER | NUC 000040 |
LAND ROVER | NUC100280L |
ROVER | NUC 100350 |
LAND ROVER | STC 2252 |
BMW | 8611273 |
OPEL | 1252579 |
BMW | 12 61 2 367 061 |
BMW | 12 61 7 568 480 |
BMW | 12 61 7 620 512 |
LAND ROVER | 1730160 |
LAND ROVER | LR005792 |
LAND ROVER | LR051279 |
LAND ROVER | LR058003 |
ROVER | NUC 100280 |
BMW | 17105092 A |
INTERMOTOR | 50721 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 06033 |
FAE | 1241 |
FACET | 7.0071 |
CALORSTAT by Vernet | 3562 |
FAE | 12410 |
MEAT & DORIA | 72023 |
HOFFER | 7532023 |
KW | 500 071 |
METZGER | 0910094 |
JP GROUP | 1493500100 |
INTERMOTOR | 50721 |
ANGLI | 1403 |
SIDAT | 82.018 |
FISPA | 82.018 |
ERA | 111293 |
ERA | 330356A |
ERA | 330356B |
ERA | 330356HQ |
CALORSTAT by Vernet | OS3562 |
VEMO | V20-73-0123 |
HELLA | 6ZL 006 097-001 |
HELLA | 6ZL 009 600-271 |
INTERMOTOR | 50721 |
CONTINENTAL/VDO | 111/8/2 |
AIC | 55436 |
INTERMOTOR | 50721 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname