roolijuhtajami valmistajale | ZF |
---|---|
Kõrgus sisend (mm) | 48 |
Pikkus (mm) | 1145 |
Netokaal [kg] | 9 |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
vasak/paremroolimine | vasakpoolse roolimise jaoks |
Rooliajami tüüp | Hammaslatt-rooliajam |
keermemõõt, väljapääs | M16 |
keermemõõt, sissepääs | M18 |
Rooli pöörete arv | 3.4 |
VW | 7H1422061C |
---|---|
VW | 7H1 422 061 H |
VW | 7E1 422 061 K |
VW | 7E1 422 061 D |
VW | 7E1 422 061 F |
VW | 7H1 422 061 G |
VW | 7H1 422 055 M |
VW | 7E1 422 061P |
ZF LENKSYSTEME | 7853974457 |
---|---|
SPIDAN | 52392 |
TRW | JRP1014 |
URW | 30-85037 |
ERA Benelux | SR22132 |
ERA Benelux | SR22171 |
LENCO | SGA892L |
GENERAL RICAMBI | WW9024 |
ZF LENKSYSTEME | 7853.955.206 |
SERCORE | 13992 |
DRI | 711520687 |
JP GROUP | 1144304600 |
TRISCAN | 8510 29432 |
LIZARTE | 01.96.3550 |
CASCO | CSB73107RS |
Delco Remy | DSR1700L |
CARDONE | 26G41103 |
CARDONE | 26G40519 |
AMK | 503-00962 |
AMK | TS1227L |
WAT | VW84 |
BOSCH | K S00 003 200 |
ZF | 7853.955.206 |
ZF | 2862901 |
Delco Remy | DSR2248L |
CASCO | CSB73107AS |
ZF LENKSYSTEME | 2862 901 |
CEVAM | 112132 |
RE-EX | 503-00962 |
BOSCH | K S00 003 399 |
BOSCH | K S01 004 277 |
TURBO MOTOR | SG00962 |
DIPASPORT | EPI206R |
ZF | 7853974457 |
ERA Benelux | SR2248 |
TMI | SG00962 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname