Keskmeprofiil | Triangle |
---|---|
Tootja piirang | Hub Height 98mm |
Surve (bar) | 105 |
Netokaal [kg] | 1.6 |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
roolisüsteemi valmistajale | ZF/Saginaw/KYB |
VW | 074 145 157C |
---|---|
VW | 701 422 155F |
VW | 074 145 157 CX |
VW | 7D0 422 155 |
EGT | 710000EGT |
---|---|
EGT | 710010EGT |
EGT | 710018EGT |
UBD | 30242 |
TRW | JPR294 |
UBD | 30243 |
ZF | 7691 974 150 |
ERA Benelux | SP8500 |
CARDONE | 21G40208 |
ZF LENKSYSTEME | 7691.974.149 |
SPIDAN | 53634 |
LENCO | SP3134 |
SPIDAN | 53749 |
Delco Remy | DSP1172 |
LENCO | SP3249 |
SERCORE | 07B568Z |
TTV | TSP7155 |
BOSCH | K S00 000 578 |
BOSCH | K S01 000 548 |
JP GROUP | 1145101509 |
LIZARTE | 04.11.0271 |
LIZARTE | 04.94.0115 |
WAT | BVW63Z |
DRI | 715520102 |
VPM | VPM074145157C |
AMK | PUM453 |
SHAFTEC | HP500 |
AMK | PUM818 |
SHAFTEC | HP487 |
AMK | PUM473 |
FRIESEN | QSRPA287 |
CARDONE | 21G40209 |
CARDONE | 21G40212 |
AMK | 504-00102 |
ZF LENKSYSTEME | 7691.974.150 |
LIZARTE | 04.11.0270-4 |
URW | 32-85503 |
TRISCAN | 8515 29680 |
VPM | VPM7D0422155 |
CASCO | CSP73139AS |
SHAFTEC | HP1905 |
CEVAM | 130500 |
RE-EX | PUM453 |
RE-EX | PUM818 |
RE-EX | PUM473 |
RE-EX | 504-00102 |
ZF | 2855001 |
ZF | 7691974149 |
TURBO MOTOR | PU00102 |
DIPASPORT | PSO080DPSN |
ENERGY | PW7841 |
TMI | PU00102 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname