Pikkus (mm) | 1250 |
---|---|
Ühenduste arv | 4 |
SATURN | 09182000 |
---|---|
SAAB | 4570917 |
SAAB | 55353149 |
VOLVO | 8670130 |
VOLVO | 86701300 |
VOLVO | 8677894 |
VOLVO | 86778940 |
SATURN | 9182000 |
VOLVO | 9470011 |
VOLVO | 94700110 |
VOLVO | 9470571 |
VOLVO | 94705710 |
CITROEN | 1618Z8 |
PEUGEOT | 1618Z8 |
CITROEN | 1628EC |
PEUGEOT | 1628EC |
CITROEN | 1628HQ |
PEUGEOT | 1628HQ |
CITROEN | 1628PL |
PEUGEOT | 1628PL |
CITROEN | 96359782 |
PEUGEOT | 96359782 |
LANCIA | 9635978980 |
LANCIA | 9636876680 |
FIAT | 9635978980 |
FIAT | 9636876680 |
FIAT | 96 35 978 280 |
LANCIA | 96 35 978 280 |
AUTOMEGA | 1500723 |
---|---|
AUTOMEGA | 1500728 |
AUTOMEGA | 1500729 |
AUTOMEGA | 1500731 |
AUTOMEGA | 1500733 |
AUTOMEGA | 1500735 |
FEBI BILSTEIN | 26171 |
MEAT & DORIA | 81090 |
FACET | 10.7217 |
HOFFER | 7481090 |
BOSCH | 0 258 006 487 |
FACET | 10.7773 |
TOPRAN | 722 021 |
BorgWarner (BERU) | OPH020 |
WALKER | 250-24353 |
WALKER | 250-24748 |
FACET | 10.7433 |
FACET | 10.7766 |
EPS | 1.997.217 |
EPS | 1.997.433 |
EPS | 1.997.766 |
EPS | 1.997.773 |
KW | 497 217 |
KW | 497 433 |
KW | 497 766 |
KW | 497 773 |
BOSCH | 0 258 006 200 |
BOSCH | 0 258 006 447 |
BOSCH | 0 258 006 598 |
BOSCH | 0 258 006 064 |
BLUE PRINT | ADC47042C |
BOSCH | 0 258 006 175 |
BOSCH | 0 258 006 169 |
BorgWarner (BERU) | OPH020 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname