Kinnitusaukude vahe (mm) | 32 |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 20.6 |
Kaal (kg) | 0.27 |
Keermemõõt | 2x M10x1.0 |
Paaristoote koodid | 72994 |
Materjal | Alumiinium |
HYUNDAI | 58330-3A000 |
---|---|
HYUNDAI | 58320 4A210 |
HYUNDAI | 58420 4A210 |
NIPPARTS | J3230507 |
---|---|
FERODO | FHW4515 |
VALEO | 400625 |
KAISHIN | WCY028 |
METELLI | 04-0906 |
CAR | 4872 |
KAWE | W4857 |
BLUE PRINT | ADG044104 |
MAGNETI MARELLI | 600000080260 |
TRW | BWA157 |
TRW | BWF341 |
BREMBO | A 12 622 |
TRUSTING | CF816 |
NIPPARTS | J3230516 |
NIPPARTS | N3230520 |
Brake ENGINEERING | WC1660BE |
fri.tech. | CF816 |
VILLAR | 623.6551 |
NPS | H323I43 |
JAPKO | 67H21 |
BLUE PRINT | ADG044105 |
CIFAM | 101-906 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3230507 |
BOSCH | 0 986 AB8 175 |
BOSCH | F 026 009 944 |
MAGNETI MARELLI | 359001301100 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3230516 |
METZGER | 101-906 |
BORG & BECK | BBW1860 |
AISIN | AY-017L |
JAPANPARTS | CS-H21 |
ASHIKA | 67-H0-021 |
TOPRAN | 820 623 |
IPS Parts | ICR-4H15 |
PROTECHNIC | PRH2840 |
BOSCH | F 026 A09 769 |
TRISCAN | 8130 43027 |
KAVO PARTS | BWC-3014 |
HAVAM | WC30307 |
PEMEBLA | JAPCS-H21 |
DELPHI | LW90129 |
BLUE PRINT | ADG04486 |
AKRON-MALÒ | 90333 |
ALANKO | 10307551 |
KAVO PARTS | BWC-3040 |
USN | R72993 |
JPN | 50H0525-JPN |
BREMSI | BC1570 |
HELLA | 8AW 355 534-011 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname