Pikkus (mm) | 39 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.14 |
Pistiku värv | hall |
Täispikkus | 1000 |
Kaablipikkus (mm) | 880 |
Paaristoote koodid | 30353 |
Anduritüüp | Aktiivne andur |
BMW | 34 52 6 764 610 |
---|---|
STANDARD AUTOMOBILE | 60930 |
STANDARD AUTOMOBILE | AB2199 |
STANDARD AUTOMOBILE | ALB696 |
STANDARD AUTOMOBILE | LAB678 |
FEBI BILSTEIN | 48921 |
---|---|
MEAT & DORIA | 90144 |
TEXTAR | 45016000 |
ATE | 360266 |
HOFFER | 8290144 |
MEAT & DORIA | 90144E |
HOFFER | 8290144E |
PAGID | 34186 |
BENDIX | 058655B |
VEMO | V20-72-0509 |
TOPRAN | 501 461 |
METZGER | 0900790 |
NK | 291528 |
BBT | WSS0901 |
FAE | 78182 |
TRW | GBS4544 |
FTE | BZ3192S |
JP GROUP | 1497102200 |
MOTAQUIP | LVAB743 |
WILMINK GROUP | WG1409654 |
WILMINK GROUP | WG1482055 |
OPTIMAL | 06-S659 |
TRISCAN | 8180 11205 |
ALANKO | 10316086 |
MEYLE | 314 800 0045 |
ATE | 24.0711-5169.3 |
SIDAT | 84.621 |
FISPA | 84.621 |
SWAG | 20 94 8921 |
KAWE | 8180 11205 |
DENCKERMANN | B180127 |
SNR | ASB150.17 |
SIDAT | 84.621A2 |
FISPA | 84.621A2 |
Multiparts | 97-990353 |
APEC braking | ABS1238 |
RIDEX | 412W0255 |
HELLA | 6PU 012 806-061 |
BOSCH | 0 986 594 565 |
Stark | SKWSS-0350254 |
AUTOFREN SEINSA | DS0100 |
ERT | 530087 |
APEC braking | ABS1238 |
Multiparts | 97-990353 |
QUINTON HAZELL | XABS987 |
DELPHI | SS20772 |
MAXGEAR | 20-0352 |
AUTOTEAM | L4621 |
AUTOTEAM | L4621A2 |
USN | R30353 |
TEXTAR | 45016080 |
FTE | 9400170 |
WILMINK GROUP | WG2257736 |
KAMOKA | 1060757 |
PEMEBLA | BNXBSW1076 |
GSP | 9A0424 |
APEC | ABS1238 |
HELLA | 6PU 358 248-391 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname