Kaal (kg) | 0.12 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 14.5 |
Välisläbimõõt [mm] | 60.8 |
Paaristoote koodid | 271438 |
Pikkus (mm) | 52 |
FIAT | 507 03 128 (-) |
---|---|
FIAT | 507 03 129 (-) |
FIAT | 518 57 133 (-) |
FIAT | 518 57 134 (-) |
FIAT | 507 03 128(-) |
FIAT | 507 03 129(-) |
FIAT | 518 57 133(-) |
FIAT | 518 57 134(-) |
TRW | JBU653 |
---|---|
FIRST LINE | FSK6454 |
SPIDAN | 411808 |
RUVILLE | 985861 |
QUINTON HAZELL | EMS8304 |
FEBI BILSTEIN | 34283 |
SIDEM | 819662 |
OCAP | 1215683 |
TRISCAN | 8500 15827 |
BENDIX | 040149B |
BORG & BECK | BSK6454 |
MAPCO | 33241 |
MAPCO | 33069 |
COMLINE | CRB3174 |
MOTAQUIP | LVSK916 |
SWAG | 70 93 4283 |
OPTIMAL | F8-6247 |
MEYLE | 214 610 0020 |
REDAELLI RICAMBI | F-SB32 |
MAPCO | 53054 |
VAICO | V24-0586 |
BGA | BU2204 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4233081 |
ASAM | 80654 |
STELLOX | 77-01315-SX |
METZGER | 52015408 |
CORTECO | 49399897 |
MONROE | L15825 |
JP GROUP | 3340201009 |
DELPHI | TD1027W |
KAWE | 8500 15533 |
OPEN PARTS | SSS1026.11 |
VAICO | V24-0585 |
TALOSA | 57-08596 |
JAPANPARTS | SKS-0201 |
FAG | 829 0305 10 |
DENCKERMANN | D300306 |
SKF | VKDS 332010 |
FRAP | FSB12643 |
MAXGEAR | 72-1933 |
RIW OTOMOTIV | FI11023 |
APEC | AST8111 |
NAPA | NST8111 |
RTS | 017-00726 |
RHIAG | 18.68.741 |
KAWE | 8500 15827 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname