Kaal (kg) | 0.05 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 23 |
Välisläbimõõt [mm] | 34 |
Paaristoote koodid | 271055 |
Pikkus (mm) | 52 |
VAG | 7H5 411 313B |
---|---|
VW | 7H5.411.313B |
BENDIX | 047609B |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 31346 |
METZGER | 52072208 |
OCAP | 1214274 |
ORIGINAL IMPERIUM | 37641 |
MAPCO | 37810 |
BIRTH | 4123 |
FAI AutoParts | SS7919K |
JP GROUP | 1140606700 |
CAUTEX | 462465 |
FORTUNE LINE | FZ90651 |
SWAG | 30 93 1346 |
OPTIMAL | F8-7904 |
VAICO | V10-2966 |
TOPRAN | 113 697 |
LEMFÖRDER | 42177 01 |
QUINTON HAZELL | EMB7241 |
BORG & BECK | BSK7693K |
SIDEM | 864808 |
AUTOMEGA | 110062310 |
GSP | 518051 |
FIRST LINE | FSK7693K |
COMLINE | CRB3229 |
COMLINE | CSRM3079 |
MOTAQUIP | LVSK1094K |
VEMA | 54009 |
BGA | BU9621 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4230027 |
PATRON | PSE2208 |
TEDGUM | 00727727 |
TRISCAN | 8500 298027 |
KAWE | 8500 298027 |
FEBEST | VWSB-005 |
3RG | 40445 |
Metalcaucho | 06001 |
STELLOX | 79-00766-SX |
MOOG | VO-SB-13583 |
MEYLE | 114 615 0008 |
BSG | BSG 90-700-020 |
ALANKO | 10342686 |
MAPCO | 37810/2 |
AKRON-MALÒ | 178691 |
Metalcaucho | T406001 |
MAXGEAR | 72-1489 |
DELPHI | TD1856W |
SKF | VKDS 351020 |
Schaeffler FAG | 819 0231 10 |
SASIC | 2306384 |
WILMINK GROUP | WG2030903 |
USN | SP271055 |
BGA | BU9621K |
TALOSA | 65-06093 |
DYS | 75-24404 |
CAUTEX | 774299 |
WILMINK GROUP | WG2251399 |
KAVO PARTS | SBS-10037 |
MASTER-SPORT GERMANY | 31346B-PCS-MS |
RTS | 035-00375 |
RIDEX | 1334A0272 |
DYS | 75-13765 |
TALOSA | 65-21924 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname