Pikkus (mm) | 40 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.07 |
Siseläbimõõt [mm] | 17 |
Välisläbimõõt [mm] | 40 |
Paaristoote koodid | 270846 |
VAG | 1K0 511 327AS |
---|---|
VW | 1K0511327AS |
AUDI | 1K0511327AS |
SEAT | 1K0.511.327AS |
SKODA | 1K0.511.327AS |
BENTLEY | 1K0511327AS |
FEBI BILSTEIN | 32625 |
---|---|
TRISCAN | 8500 29898 |
SIDEM | 863904 |
MONROE | L29898 |
OCAP | 1214145 |
BIRTH | 4947 |
SASIC | 2306014 |
ORIGINAL IMPERIUM | 35156 |
BLUE PRINT | ADV188004 |
FIRST LINE | FSK6889K |
KAMOKA | 8800452 |
FORTUNE LINE | FZ90461 |
QUINTON HAZELL | EMB7213 |
BORG & BECK | BSK6889K |
MAPCO | 38832 |
VEMA | 54257 |
DELPHI | TD1305W |
MAPCO | 53822HPS |
FAI AutoParts | SS7524K |
KAWE | 8500 29898 |
AUTOMEGA | 110091710 |
MASTER-SPORT | 7897M-PCS-MS |
GSP | 530225 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4230265 |
PATRON | PSE2071 |
SPIDAN | 411330 |
MEYLE | 100 511 0014 |
CORTECO | 49397897 |
SWAG | 30 93 2625 |
OPTIMAL | F8-6771 |
VAICO | V10-0794 |
TOPRAN | 113 761 |
STELLOX | 79-00574-SX |
BSG | BSG 90-700-192 |
SWAG | 30 93 9649 |
RTS | 035-00041 |
MAXGEAR | 72-3663 |
SKF | VKDS 451003 |
APEC braking | AST8161 |
NAPA | NST8161 |
BGA | BU9671 |
LEMFÖRDER | 43675 01 |
MASTER-SPORT | 7897M-PCS-MS |
BGA | BU9579 |
ALANKO | 10342135 |
DENCKERMANN | D300375 |
WILMINK GROUP | WG2031022 |
USN | SP270846 |
BGA | BU9579K |
TALOSA | 65-06088 |
DYS | 75-24399 |
METZGER | 52110809 |
Schaeffler FAG | 819 0263 10 |
WILMINK GROUP | WG2251823 |
DELPHI | TD1305W-11B1 |
DYS | 75-10535 |
TALOSA | 65-17465 |
MASTER-SPORT GERMANY | 7897M-PCS-MS |
APEC | AST8161 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname