Pikkus (mm) | 38 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.04 |
Siseläbimõõt [mm] | 15 |
Välisläbimõõt [mm] | 37 |
Paaristoote koodid | 270530 |
OPEL | 444153 |
---|---|
VAUXHALL | 90373771 |
OPEL | 90373771 |
EUROBRAKE | 59125103624 |
---|---|
QUINTON HAZELL | EMB7105 |
FEBI BILSTEIN | 04443 |
RUVILLE | 985321 |
NK | 5103624 |
MAPCO | 33739 |
SIDEM | 809900 |
BIRTH | 4637 |
ORIGINAL IMPERIUM | 36106 |
BENDIX | 046356B |
TRISCAN | 8500 24830 |
MEYLE | 614 044 0003 |
MONROE | L24830 |
METZGER | 52046209 |
BORG & BECK | BSK6228K |
OCAP | 1214097 |
JP GROUP | 1250400100 |
KAWE | 8500 24830 |
AUTOMEGA | 110181410 |
FIRST LINE | FSK6228K |
COMLINE | CRB3096 |
VEMA | 54115 |
ALANKO | 10342337 |
KAMOKA | 8800183 |
FORTUNE LINE | FZ9777 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4231765 |
3RG | 60410 |
MOTAQUIP | LVSK1120K |
SWAG | 40 79 0014 |
OPTIMAL | F8-5724 |
MOOG | OP-SB-4094 |
FLENNOR | FL4613-J |
TOPRAN | 200 781 |
CORTECO | 49397872 |
FENOX | BS20073 |
MASTER-SPORT | 4094M-PCS-MS |
MASTER-SPORT | 4094M-SET-MS |
GSP | 511621 |
COMLINE | CSRM3037 |
BGA | BU9509 |
TEDGUM | 00503075 |
LYNXauto | C8550 |
DELPHI | TD542W |
JP GROUP | 1250400109 |
CAUTEX | 480537 |
VAICO | V40-0329 |
STELLOX | 79-00054-SX |
BSG | BSG 65-700-099 |
ASAM | 80523 |
FAG | 819 0019 10 |
AKRON-MALÒ | 28023 |
SKF | VKDS 455008 T |
MASTER-SPORT GERMANY | 4094M-PCS-MS |
RTS | 035-00011 |
WILMINK GROUP | WG2032525 |
WILMINK GROUP | WG2041203 |
USN | SP270530 |
TALOSA | 65-02178 |
DELPHI | TD542W-11B1 |
WILMINK GROUP | WG2238747 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname