Läbimõõt stabilisaator (mm) | 23 |
---|---|
Pikkus (mm) | 55 |
Siseläbimõõt [mm] | 23 |
Välisläbimõõt [mm] | 32 |
Paaristoote koodid | 270383 |
Kaal (kg) | 0.03 |
PEUGEOT | 5094.40 |
---|---|
CITROEN | 509440 |
SIDEM | 853804 |
---|---|
CORTECO | 80000105 |
QUINTON HAZELL | EMBK2067 |
OCAP | 0902208 |
QUINTON HAZELL | EMB2138 |
OCAP | 1215367 |
BIRTH | 4285 |
ORIGINAL IMPERIUM | 30332 |
LEMFÖRDER | 36268 01 |
BENDIX | 046738B |
RUVILLE | 985947 |
MONROE | L28828 |
CAUTEX | 030270 |
SPIDAN | 410737 |
HUTCHINSON | 594160 |
3RG | 60216 |
MONROE | L28617 |
3RG | 61208 |
BORG & BECK | BSK6248K |
FIRST LINE | FSK6248K |
3RG | 61221 |
OCAP | 0902225 |
MGA | SA5117 |
MAPCO | 33311/1 |
MAPCO | 33311/2 |
TOPRAN | 720 441 |
VEMA | 54024 |
OCAP | 0901098 |
DELPHI | TD456W |
SASIC | 0945405 |
TRISCAN | 8500 28828 |
MOOG | PE-RK-1997 |
MOOG | PE-SB-6650 |
MEYLE | 11-14 615 0021 |
Metalcaucho | 02488 |
3RG | 61218 |
ORIGINAL IMPERIUM | 31067 |
AKRON-MALÒ | 19402 |
OPTIMAL | F8-6795 |
RTS | 035-00097 |
Metalcaucho | T402488 |
SKF | VKDS 353031 |
FAG | 819 0134 10 |
KAWE | 8500 28828 |
ALANKO | 10342439 |
STELLOX | 79-00504-SX |
TRISCAN | 8500 28617 |
KAWE | 8500 28617 |
VEMA | 540044 |
USN | SP270383 |
TALOSA | 65-12192 |
MAGNETI MARELLI | 030607020810 |
WILMINK GROUP | WG1923498 |
WILMINK GROUP | WG2041190 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname