Rooliotsa pikkus (mm) | 248 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.562 |
Keermemõõt 1 | MM14X1.5 RHT |
Keermemõõt 2 | MM16X1.5 RHT |
Paaristoote koodid | 240704 |
BMW | 32 10 6 792 029 (-) |
---|---|
BMW | 32 10 6 792 030 (-) |
BMW | 32 10 6 792 029(-) |
BMW | 32 10 6 792 030(-) |
FIRST LINE | FTR5876 |
---|---|
TRISCAN | 8500 11210 |
MOOG | BM-AX-13875 |
LEMFÖRDER | 36516 01 |
LEMFÖRDER | 36515 01 |
BENDIX | 047531B |
TRISCAN | 8500 11336 |
BENDIX | 047532B |
TRISCAN | 8500 11335 |
SPIDAN | 58519 |
BENDIX | 047543B |
FEBI BILSTEIN | 43626 |
BORG & BECK | BTR5876 |
MEYLE | 316 031 0013 |
RTS | 92-99538 |
SWAG | 20 94 3626 |
OPTIMAL | G0-726 |
OPTIMAL | G2-1240 |
SIDEM | 21017 |
FAI AutoParts | SS8282 |
JP GROUP | 1444501300 |
KAWE | 8500 11335 |
KAWE | 8500 11336 |
BGA | SR0920 |
SWAG | 20 94 4667 |
SWAG | 20 94 4669 |
SWAG | 20 94 4670 |
SWAG | 20 94 4717 |
SWAG | 20 94 4718 |
MONROE | L11210 |
LEMFÖRDER | 36512 01 |
VAICO | V20-3639 |
TALOSA | 44-11781 |
TEKNOROT | B-973 |
APEC | AST6487 |
NAPA | NST6487 |
FAG | 840 1373 10 |
VAICO | V20-3946 |
VAICO | V20-3947 |
QUINTON HAZELL | QR4147S |
GSP | S031029 |
OPEN PARTS | SSJ1167.11 |
MOTAQUIP | LVTR2034 |
VEMA | 220050 |
BSG | BSG 15-310-237 |
METZGER | 51030008 |
USN | SP240704 |
KAWE | 8500 11210 |
COMLINE | CTR3458 |
MOTAQUIP | LVTR2023 |
OCAP | 0609316 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname