Pikkus (mm) | 99 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.484 |
koonusemõõt (mm) | 16.3 |
Keermemõõt | FM16X1.5 LHT |
FORD | 5 021 445 |
---|---|
FORD | 6 156 456 |
FORD | 6 172 647 |
FORD | 6 172 648 |
FORD | 86VB 3308 A1C |
FORD | 86VB 3308 A2A |
FORD | 86VB 3308 A2C |
FORD | 880X 3270 RA |
FORD | 880X 3270 SA |
FORD | 88VB 3285 AA |
FEBI BILSTEIN | 10158 |
---|---|
SIDEM | 4232 |
TRW | JTE497 |
MOOG | FD-ES-3386 |
REDAELLI RICAMBI | F-40S |
OCAP | 0807690 |
NK | 5032514 |
SPIDAN | 44817 |
RUVILLE | 915249 |
OCAP | 0290080 |
BENDIX | 040635B |
TRISCAN | 8500 16086 |
FLENNOR | FL189-B |
MONROE | L16086 |
PEX | 12.02.166 |
MGA | DR8462 |
FIRST LINE | FTR4705 |
MGA | DR8167 |
MGA | DR8422 |
BORG & BECK | BTR4705 |
BORG & BECK | BTR4706 |
VEMA | 22398 |
CORTECO | 49401611 |
KAWE | 8500 16086 |
MASTER-SPORT | 11654-PCS-MS |
MASTER-SPORT | 11654-SET-MS |
TEKNOROT | FO-754 |
FRAP | F1056 |
STELLOX | 51-98138-SX |
CASALS | R0270 |
TALOSA | 42-09020 |
DYS | 22-00757 |
JP GROUP | 1544600580 |
SWAG | 50 71 0043 |
LEMFÖRDER | 11654 01 |
OPTIMAL | G1-290 |
RTS | 91-00646 |
BSG | BSG 30-310-077 |
QUINTON HAZELL | QD2227S |
DELPHI | TA1040 |
Schaeffler FAG | 840 1210 10 |
ALANKO | 10350399 |
RIW OTOMOTIV | FO2027 |
FIRST LINE | FTR4706 |
APEC braking | AST6827 |
NAPA | NST6827 |
APEC braking | AST6828 |
MASTER-SPORT | 11654-PCS-MS |
RIDEX | 914T0319 |
NAPA | NST6828 |
SKF | VKDY 314050 |
USN | SP230125 |
MASTER-SPORT | 11654-SET-MS |
WILMINK GROUP | WG2292648 |
APEC | AST6827 |
APEC | AST6828 |
MASTER-SPORT GERMANY | 11654-PCS-MS |
RIDEX | 914T0786 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname