Kõrgus (mm) | 58.8 |
---|---|
Kaal (kg) | 5.56 |
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 9.9 |
Välisläbimõõt [mm] | 302 |
Ava Ø (mm) | 114.3 |
Pealispind | kaetud |
Veljeaukude hulk | 5 |
Keskaugu läbimõõt (mm) | 204 |
MITSUBISHI | 4615A051 |
---|---|
MITSUBISHI | 4615A112 |
MITSUBISHI | MR 569 681 |
MITSUBISHI | MR955407 |
MITSUBISHI | MR955408 |
MITSUBISHI | MN102438 |
TEXTAR | 92148403 |
---|---|
JURID | 562872JC |
TRW | DF6909 |
TRW | DF7478 |
FERODO | DDF2268C |
BORG & BECK | BBD4539 |
NK | 313047 |
BLUE PRINT | ADC443101 |
COMLINE | ADC0369 |
BOSCH | 0 986 479 374 |
BENDIX | 562872BC |
TRUSTING | DF1136 |
fri.tech. | BD1136 |
ATE | 410344 |
Brake ENGINEERING | DI956599 |
BOSCH | 0 986 479 532 |
MAGNETI MARELLI | 600000091500 |
FTE | BS7109B |
METZGER | 6110284 |
OPTIMAL | BS-8574 |
JAPANPARTS | DP-520 |
ICER | 78BD7032-2 |
KAWE | 6997 00 |
WOKING | D6997.00 |
OPEN PARTS | BDR2262.10 |
NPS | M331I28 |
JAPKO | 61520 |
ABE | C45024ABE |
KAISHIN | CBR311 |
DJ PARTS | BD2122 |
PROTECHNIC | PRD5403 |
MGA | D2009 |
FREMAX | BD-7032 |
BRECO | BS 6017 |
TRISCAN | 8120 42136 |
KAVO PARTS | BR-5768 |
ASHIKA | 61-05-520 |
KAGER | 37-1076 |
E.T.F. | 19-2930 |
OPEN PARTS | BDA2262.10 |
IPS Parts | IBP-1515 |
VILLAR | 628.2300 |
BOSCH | F 026 A09 349 |
TRISCAN | 8120 42136C |
JP GROUP | 3963200600 |
MOTAQUIP | LVBD1210Z |
R BRAKE | 78RBD27032 |
VAICO | V37-40003 |
GIRLING | 6069094 |
RAICAM | RD00363 |
ALANKO | 10304560 |
ATE | 24.0110-0344.1 |
ZIMMERMANN | 380.2114.20 |
OBTEC A/S | 01815203047 |
HAVAM | HP58327 |
ROULUNDS BRAKING | FO 2804 |
APEC braking | DSK2353 |
KAVO PARTS | BR-5768-C |
STARLINE | PB 1633 |
ST-TEMPLIN | 53.110.20040 |
ST-TEMPLIN | 53.111.20040 |
AKEBONO | BN-0898 |
AKEBONO | BN-0898E |
METELLI | 23-1543C |
OPTIMAL | BS-8574C |
CIFAM | 800-1543C |
MAXGEAR | 19-2474 |
MAXGEAR | 19-2474SPORT |
ASHUKI | C655-30 |
LYNXauto | BN-1759 |
PEMEBLA | JAPDP-520 |
ST-TEMPLIN | 03.110.20040 |
ST-TEMPLIN | 03.110.20045 |
PAGID | 54484 |
TEXTAR | 92148400 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3315028 |
DELPHI | BG4035 |
NK | 203047 |
NIPPARTS | N3315027 |
HELLA | 8DD 355 118-801 |
QUINTON HAZELL | BDC5539 |
BREMBO | 08.A755.20 |
FTE | BS7109 |
REMSA | 6997.00 |
ROADHOUSE | 6997.00 |
LPR | M1014P |
CAR | 142.1351 |
PATRON | PBD1076 |
Stark | SKBD-0020377 |
RIDEX | 82B0372 |
AP | 15025 |
HELLA PAGID | 8DD 355 118-801 |
REMY | RAD2877C |
FEBI BILSTEIN | 108444 |
STELLOX | 6020-1437-SX |
RHIAG | PB 1633 |
MASTER-SPORT | 24011003441-PCS-MS |
FTE | 9082501 |
APEC braking | DSK2353 |
DON | PCD21532 |
BREMSI | CD8268S |
JAPANPARTS | DP-520C |
ASHIKA | 61-05-520C |
MASTER-SPORT | 24011003441-PCS-MS |
MASTER-SPORT | 24011003441PR-PCS-MS |
KLAXCAR FRANCE | 25568z |
JAPKO | 61520C |
FTE | 9072357 |
MASTER-SPORT | 24011003441-SET-MS |
USN | R17717 |
IJS | 80-2499 |
COLDAX | CS230377 |
DELPHI | BG4035C18B1 |
National | NBD2304 |
QUINTON HAZELL | MBD5539 |
MASTER-SPORT | 24011003441-PCS-MSP |
MASTER-SPORT | 24011003441-SET-MSP |
MASTER-SPORT | 24011003441PR-PCS-MSP |
PEMEBLA | BNXBDS1947 |
PEMEBLA | JAPDP-520C |
APEC | DSK2353 |
JAPANPARTS | DP520JM |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011003441-PCS-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011003441-SET-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011003441PR-PCS-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011003441-PCS-MSP |
MASTER-SPORT GERMANY | 211003440 |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011003441PR-SET-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname