Hammastehulk 1 | 133 |
---|---|
Laius 1 (mm) | 26 |
Hooldusinfot jälgida |
SUZUKI | 12760-67JG1 |
---|---|
SUZUKI | 1276067JG1 |
SUZUKI | 12760-67JG1-B00 |
SUZUKI | 1276067JG1B00 |
NISSAN | 13028AW300 |
NISSAN | 13028-AW300 |
NISSAN | 13028AW301 |
NISSAN | 13028-AW301 |
NISSAN | 13070AW300 |
RENAULT | 77 01 474 443 |
RENAULT | 7701474443 |
RENAULT | 77 01 477 050 |
RENAULT | 7701477050 |
RENAULT | 8200071267 |
RENAULT | 82 00 087 378 |
RENAULT | 8200087378 |
RENAULT | 82 00 248 497 |
RENAULT | 8200248497 |
RENAULT | 82 00 251 983 |
RENAULT | 8200251983 |
RENAULT | 82 00 542 743 |
RENAULT | 8200542743 |
RENAULT | 8200709719 |
NISSAN | 13070-AW300 |
RENAULT | 82 00 071 267 |
RENAULT | 82 00 709 719 |
DACIA | 8200071267 |
DACIA | 8200709719 |
DACIA | 8200542743 |
DACIA | 8200248497 |
DACIA | 77 01 474 443 |
DACIA | 77 01 477 050 |
DACIA | 82 00 087 378 |
DACIA | 82 00 251 983 |
CONTITECH | CT1064K1 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QBK632 |
SALERI | K1PA1274 |
FEBI BILSTEIN | 26901 |
RUVILLE | 5560570 |
GATES | K015610XS |
DAYCO | KTB467 |
SKF | VKMA 06129 |
HUTCHINSON | KH 235 |
BOSCH | 1 987 948 207 |
SNR | KD455.56 |
QUINTON HAZELL | MBK632 |
JP GROUP | 4312102219 |
BOSCH | 1 987 946 376 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 530044210 |
SPIDAN | 447749 |
CONTINENTAL CTAM | CT1064K1 |
Saleri SIL | K1PA1274 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname