Jälgi paigaldusjuhendit | |
---|---|
Pikkus 1 [mm] | 1640 |
Täiendav tooteinfo 2 | Generaatori vabajooks kontrollida ja vajadusel uuendada |
Ribide arv | 6 |
Hooldusinfot jälgida |
FORD | 1102827 |
---|---|
FORD | 1117008 |
FORD | 1117009 |
FORD | 1125419 |
FORD | 1128896 |
FORD | 1201178 |
FORD | 1201181 |
FORD | 1731709 |
FORD | 1731727 |
FORD | 1773011 |
FORD | 1S7Q-6C301-CA |
FORD | 1S7Q6C301CA |
JAGUAR | C2 S27 001 |
JAGUAR | C2S27001 |
JAGUAR | C2 S27 002 |
JAGUAR | C2S27002 |
JAGUAR | C2 S27 004 |
JAGUAR | C2S27004 |
JAGUAR | C2 S27 005 |
JAGUAR | C2S27005 |
JAGUAR | C2 S48 896 |
JAGUAR | C2S48896 |
FORD | CC 1Q 19A21 6CA |
FORD | CC1Q19A216CA |
FORD | CC1Q-6C301-CB |
FORD | CC1Q6C301CB |
FORD | XS 7E 19A21 6AC |
FORD | XS7E19A216AC |
FORD | XS 7E 19A21 6AD |
FORD | XS7E19A216AD |
FORD | XS 7E 19A21 6BB |
FORD | XS7E19A216BB |
FORD | XS 7E 19A21 6BC |
FORD | XS7E19A216BC |
FORD | XS7E19A216BD |
FORD | XS7E-19A216-BD |
FORD | XS7E-6A228-CB |
FORD | XS7E6A228CB |
FORD | XS7E-6A228-CC |
FORD | XS7E6A228CC |
FORD | 2087581 |
FORD | BK21-6C301-BB |
FORD | 2012212 |
CONTITECH | 6PK1642K2 |
---|---|
GATES | K036PK1640 |
RUVILLE | 5525680 |
SKF | VKMA 34030 |
HUTCHINSON | KHV 178 |
TRIPLE FIVE | FD010941A0 |
SKF | VKMA 34031 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 529010410 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK1642K2 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname