Kontrolltähistus | ECE-R90 |
---|---|
Laius (mm) | 25 |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 180 |
MERCEDES-BENZ | 199 420 00 20 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 230 420 03 12 |
MERCEDES-BENZ | 230 420 03 20 |
MERCEDES-BENZ | A 199 420 00 20 |
MERCEDES-BENZ | A230 420 03 12 |
MERCEDES-BENZ | A230 420 03 20 |
MERCEDES-BENZ | A199 420 00 20 |
ATE | 650420 |
---|---|
ATE | 654017 |
KAWE | 09020 |
LPR | 09020 |
PEX | 6.271 |
FREMAX | FBS-0312 |
fri.tech. | 1052.130 |
TOPRAN | 401 026 |
E.T.F. | 09-0629 |
CIFAM | 153-243 |
RAICAM | 2931 |
RAICAM | 29311 |
ST-TEMPLIN | 01.01.42.121273 |
ABE | CRM007ABE |
MGA | M829 |
BREMSI | GF0312 |
QH Benelux | 1802 |
KAGER | 34-0696 |
FMSI-VERBAND | S874 |
AKRON-MALÒ | G2733732 |
DEX | 2052.130 |
RAICAM | 2901 |
VAPSINT | 311 |
BREMSI | 312 |
SAMKO | 89020 |
VILLAR | 629.0853 |
AKRON-MALÒ | G2733732 |
A.B.S. | 9140 |
ATE | 03.0137-0420.2 |
ATE | 03.0137-4017.2 |
QUINTON HAZELL | BS1158 |
FEBI BILSTEIN | 23194 |
BREMBO | S 50 519 |
ZIMMERMANN | 10990.129.4 |
FTE | BB1336A6 |
SWAG | 10 92 3194 |
SWAG | 10 92 3195 |
TRISCAN | 8100 23026 |
DELPHI | LS1923 |
METZGER | KR 962 |
METELLI | 53-0243 |
NK | 2733732 |
REMSA | 4708.00 |
BOSCH | 0 986 487 666 |
MEYLE | 014 042 1002 |
BLUE PRINT | ADBP410040 |
VALEO | 564245 |
AP-XENERGY | X50406 |
AP-XENERGY | X50476 |
IRQ AUTOMOTIVE | 1005 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname