Paksus (mm) | 21 |
---|---|
Laius (mm) | 134.3 |
Kõrgus (mm) | 64.3 |
Pidurisüsteem | Bosch |
soovitava lisavarustuse artiklinumber | KS0071 |
MERCEDES-BENZ | 0004214110 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 0034200120 |
MERCEDES-BENZ | 638421 00 10 |
MERCEDES-BENZ | A003 420 5420 |
MERCEDES-BENZ | A638 421 0010 |
MERCEDES-BENZ | A 000 421 41 10 |
MERCEDES-BENZ | A 003 420 01 20 |
MERCEDES-BENZ | 003 420 54 20 |
Auto Parts | 81-23022 |
---|---|
COMLINE | ADB0480 |
JURATEK | JCP1304 |
SIMER | 753 |
FIRST LINE | FBP1615 |
MAGNETI MARELLI | 363916060327 |
FOMAR Friction | FO 678681 |
EUROREPAR | 1617264580 |
SAMKO | 5SP672 |
fri.tech. | 589.0 |
WOKING | 4200 |
AKEBONO | AN-4055K |
APEC braking | PAD1074 |
EGT | 321612EGT |
BEGEL Germany | BG42053 |
CIFAM | 822-573-0K |
CIFAM | 822-573-0 |
METELLI | 22-0573-0K |
QUINTON HAZELL | BP1096 |
VALEO | 598299 |
TEXTAR | 2302201 |
BENDIX | 571946B |
MINTEX | MDB1967 |
TRW | GDB1373 |
FERODO | FDB1304 |
FERODO | FVR1304 |
DELPHI | LP1425 |
ICER | 141288 |
BOSCH | 0 986 494 013 |
REMSA | 0701.00 |
ROADHOUSE | 2701.00 |
ATE | 13.0460-3980.2 |
BOSCH | 0 986 494 451 |
METELLI | 22-0573-0 |
TRUSTING | 589.0 |
Brake ENGINEERING | PA1181 |
JURID | 571946J |
ACDelco | AC678681D |
DURON | DBP221304 |
APEC braking | PAD1074 |
ROULUNDS BRAKING | 51678681 |
APEC | PAD1074 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname