Spetsifikatsioon | BMW 83 22 2 152 426 |
---|---|
Spetsifikatsioon | BMW ATF 3+ |
Spetsifikatsioon | Chrysler 68157995AA |
Spetsifikatsioon | Fiat 9.55550-AV5 |
Spetsifikatsioon | Honda ATF Type 3.1 |
Spetsifikatsioon | Jaguar 02JDE26444 |
Spetsifikatsioon | VW G 060 162 |
Spetsifikatsioon | ZF S671 090 312 |
Spetsifikatsioon | ZF TE-ML 11 |
Õli | Täissünteetikaõli |
Maht [Liiter] | 1 |
Pakendi tüüp | Pudel |
Seeria | WOLF OFFICIALTECH ATF LIFE PROTECT 8 |
Spetsifikatsioon | VW G 055 162 |
Spetsifikatsioon | Acura 08200-9016A |
Spetsifikatsioon | Acura ATF Type 3.0 |
Spetsifikatsioon | ATF L 12108 |
Spetsifikatsioon | Honda 08200-9017 |
Spetsifikatsioon | LAND ROVER LR023288 |
Spetsifikatsioon | Land Rover LR023289 |
Spetsifikatsioon | Mopar 68157995AB |
Spetsifikatsioon | Mopar 68218925AA |
Spetsifikatsioon | MB 236.82 |
Spetsifikatsioon | BMW 83 22 2 305 397 |
Spetsifikatsioon | BMW 83225A12A00 |
BMW | 83 22 2 289 720 |
---|
CHAMPION LUBRICANTS | 8223945 |
---|
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname