Spetsifikatsioon | Allison C4 |
---|---|
Spetsifikatsioon | Caterpillar ECF-2 |
Spetsifikatsioon | Caterpillar TO-2 |
Spetsifikatsioon | Cummins CES 20076 |
Spetsifikatsioon | Cummins CES 20077 |
Spetsifikatsioon | Cummins CES 20078 |
Spetsifikatsioon | Mack EO-M PLUS |
Spetsifikatsioon | MAN M3275-1 |
Spetsifikatsioon | MB 229.1 |
Spetsifikatsioon | MTU Oil Category 2 |
Spetsifikatsioon | Renault RLD |
Õli | Poolsünteetiline õli |
Valmistaja luba | MACK EO-N |
Valmistaja luba | MB 228.3 |
Valmistaja luba | RENAULT RLD-2 |
Valmistaja luba | VOLVO VDS-3 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | A3/B3 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E7 |
Sertifitseerimine API järgi | CF-4 |
Maht [Liiter] | 20 |
Pakendi tüüp | Kanister |
Spetsifikatsioon | Deutz DQC-III-10 |
Sertifitseerimine API järgi | CH-4 |
Sertifitseerimine API järgi | CG-4 |
Spetsifikatsioon | MTU Oil Category 1 |
Seeria | WOLF VITALTECH 10W40 |
Spetsifikatsioon | CATERPILLAR ECF-1a |
Spetsifikatsioon | DETDIES DFS 93K215 |
Spetsifikatsioon | IVECO 18-1804 T2 E7 |
Valmistaja luba | DEUTZ DQC-III-18 |
Sertifitseerimine JASO järgi | DH-1 |
Sertifitseerimine Global DLD järgi | DHD-1 |
Sertifitseerimine API järgi (litsentsitud) | CI-4/SL |
Valmistaja luba | DAIML TR DTFR 15B110 |
Viskoossusklass SAE järgi | 10W-40 |
CHAMPION LUBRICANTS | 8206191 |
---|
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname