Laius 1 (mm) | 15.5 |
---|---|
Laius 2 (mm) | 17.5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos võllitihendiga |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 45.2 |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 68 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 22 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 41 |
MERCEDES-BENZ | 000 980 42 02 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000 980 93 02 |
MERCEDES-BENZ | 002 980 65 02 |
MERCEDES-BENZ | 008 981 58 05 |
VW | 113 517 185 |
VW | 113517185C |
VW | 113 517 185 C |
VW | 113 517 185 D |
VW | 251405645B |
VW | 251 405 645 B |
BMW | 31 21 1 106 032 |
MAN | 81.93420.6009 |
ROVER | C45710 |
ROVER | GHB 209 |
AUTOMEGA | 1101946 |
---|---|
EUROBRAKE | 5401753325 |
EUROBRAKE | 5401762210 |
JP GROUP | 5441300119 |
CX | CX030 |
CX | CX254 |
KACO | 5041.1 |
SKF | VKBA 912 |
SPIDAN | 26468 |
RUVILLE | 5424 |
WERTHENBACH | 918 |
FEBI BILSTEIN | 05587 |
DELPHI | BK364 |
CORTECO | 19017465 |
A.B.S. | 200474 |
IRB | K-41/56 |
FIRST LINE | FBK276 |
Automotive Bearings | ABK365 |
HK | 15281 |
Motorcraft | EUB 1184 |
QUINTON HAZELL | BK10521 |
UNIPART | GHK 1383 |
MGA | KR3091 |
BRT Bearings | BRT917 |
QUINTON HAZELL | QWB521 |
SNR | R154.24 |
TIMKEN | K73605 |
Automotive Bearings | BRT917 |
FEBI BILSTEIN | 5587 |
Schaeffler FAG | 713 6114 10 |
QUINTON HAZELL | QWB834 |
OPTIMAL | 101108 |
JP GROUP | 1141304219 |
AUGROS | 51838399 |
HK | 1141 |
CX | CX089 |
CX | CX073 |
CX | CX692 |
CX | CX583 |
CX | CX108 |
TRISCAN | NO KIT |
EGT | 554094EGTk |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname