Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
---|---|
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | All silm |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | silm üleval |
CITROEN | 5206.QH |
---|---|
CITROEN | 5206.QJ |
CITROEN | 5206.QK |
CITROEN | 5206.QL |
CITROEN | 5206.QN |
CITROEN | 5206.QP |
CITROEN | 5206.QQ |
CITROEN | 5206.QR |
CITROEN | 5206.YQ |
CITROEN | 5206.YR |
CITROEN | 9674213480 00 |
CITROEN | 9674213580 00 |
CITROEN | 9680984380 00 |
CITROEN | 9680984480 04 |
CITROEN | 9681498780 03 |
CITROEN | 9684061680 04 |
CITROEN | B992-R812 |
CITROEN | 5206 QH |
PEUGEOT | 5206 QH |
CITROEN | 5206 QJ |
CITROEN | 5206 QK |
PEUGEOT | 5206 QK |
CITROEN | 5206 QL |
CITROEN | 5206 QN |
PEUGEOT | 5206 QN |
CITROEN | 5206 QP |
CITROEN | 5206 QQ |
PEUGEOT | 5206 QQ |
CITROEN | 5206 QR |
CITROEN | 5206 YQ |
PEUGEOT | 5206 YQ |
CITROEN | 5206 YR |
PEUGEOT | 5206 YR |
PEUGEOT | 9680984480 05 |
SACHS | 81 4902 001 500 |
---|---|
MONROE | G1118 |
MONROE | G1119 |
BOGE | 30-J78-A |
SACHS | 81 4902 004 611 |
BILSTEIN | 19-226736 |
KAMOKA | 20300047 |
MAXGEAR | MGA-5821 |
SACHS | 314 005 |
KYB | 349156 |
KYB | 349157 |
JAPANPARTS | MM-00992 |
ASHIKA | MA-00992 |
MAXGEAR | 11-0464 |
SACHS | 81 4902 001 502 |
GH | GH-333713 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname