DENCKERMANN Amortisaator DSF052G

Säästlik
19,64 €
10.06.2025
10
Amortisaatori tüüp Gaasirõhk
Amortisaatori liik Vedrutaldrikuga amortisaator
Amortisaatorisüsteem kaks toru
Amortisaatori kinnitamise tüüp All silm
Amortisaatori kinnitamise tüüp Üleval vars
SKODA 115395000
SKODA 115395001
SKODA 115395004
SKODA 116395001
SKODA 441075803116
SKODA 441.0.7580-314.6
SKODA 441075803146
SKODA 6U0513031C
SKODA 6U6513031
SKODA 6U6513031A
SKODA 6U6513031C
SKODA 6U6513031D
SKODA 6U9513031
SKODA 6U9513031A
SKODA 6U9513031B
SKODA 6U9513031D
SKODA 6U9513031E
SKODA 6U9513031F
SKODA 7580319
SKODA 7580324
SKODA 7580326
SKODA 115 395 000
SKODA 115 395 001
SKODA 441 075 803 116
SKODA 441.0.7580-319.6
SKODA 441.0.7580-324.6
SKODA 441.0.7580-326.6
SKODA 443 621 251 002
SKODA 443 621 251 012
SKODA 443 621 251 021
SKODA 443 621 251 023
SKODA 6U0 513 031 C
SKODA 6U6 513 031
SKODA 6U6 513 031 C
SKODA 6U6 513 031 D
SKODA 6U9 513 031
SKODA 6U9 513 031 B
SKODA 6U9 513 031 D

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname