Asukoht | paremal |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Tihvti all |
BMW | 1 094 562 |
---|---|
BMW | 1095912 |
BMW | 1 096 850 |
BMW | 1096854 |
BMW | 31 31 1 094 562 |
BMW | 3131 1095 912 |
BMW | 31 31 1 096 850 |
BMW | 3131-1096854 |
BMW | 31 31 6 750 786 |
BMW | 3131 6750 790 |
BMW | 3131 6759 562 |
BMW | 6 750 786 |
BMW | 6750790 |
BMW | 6759562 |
JP GROUP | 1442101279 |
---|---|
EGT | 383358EGT |
EGT | 383359EGT |
SACHS | 82 4903 556 856 |
SACHS | 82 4903 556 404 |
SACHS | 82 4903 556 624 |
SACHS | 82 4903 556 550 |
GABRIEL | G35313 |
GABRIEL | G35476 |
GABRIEL | G35475 |
TRW | JGM7156SR |
TRW | JGM7156SL |
SACHS | 317 548 |
SACHS | 82 4903 016 106 |
MONROE | E4910 |
MONROE | 16772 |
MONROE | G16772 |
BOGE | 32-X10-A |
TRW | JGM7112T |
BILSTEIN | VNE-A314 |
HAVAM | KS6856 |
KYB | 339727 |
SACHS | 556 874 |
DELPHI | KG3954 |
SACHS | 556 856 |
SACHS | 556 858 |
MONROE | 742004SP |
KAMOKA | 20334847 |
BILSTEIN | 22-103147 |
JP GROUP | 1442101189 |
BOGE | 32-D82-F |
JP GROUP | 1442101789 |
KYB | 334939 |
JAPANPARTS | MM-00061 |
ASHIKA | MA-00061 |
BOGE | 32-D82-A |
MAXGEAR | 11-0020 |
TRW | JGM5021SR |
GH | GH-351539H |
DACO Germany | 451521R |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname