Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
Asukoht | esisild vasakul |
Varda tüüp | Õõtshoob |
VW | 1H0 407 151 |
---|---|
VW | 1H0407151 |
EGT | 141098EGT |
---|---|
LEMFÖRDER | 14466 |
QUINTON HAZELL | QSA1448S |
QUINTON HAZELL | QSA1449S |
FEBI BILSTEIN | 01800 |
OCAP | 0700104 |
QUINTON HAZELL | QSA1519S |
DELPHI | TC767 |
RUVILLE | 935405 |
MONROE | L29559 |
MONROE | L29560 |
METZGER | 58011112 |
METZGER | 58011211 |
LEMFÖRDER | 299 001 237 617 |
MOOG | VO-WP-8221 |
DELPHI | TC766 |
SPIDAN | 44904 |
SPIDAN | 45859 |
QUINTON HAZELL | QSA934S |
NK | 5014725 |
OCAP | 0700203 |
OCAP | 0700234 |
BENDIX | 041864B |
SWAG | 30 73 0001 |
MEYLE | 116 050 8254 |
SIDEM | 63580 A |
SIDEM | 63580 B |
MONROE | L29523 |
BORG & BECK | BCA5774 |
FIRST LINE | FCA5774 |
OPTIMAL | G6-070 |
PEX | 1207004 |
SKF | VKDS 321021 |
VAICO | V10-7202 |
KLOKKERHOLM | 9522360A1 |
KLOKKERHOLM | 9522362A1 |
KLOKKERHOLM | 9522361A1 |
QUINTON HAZELL | TSA934 |
TRISCAN | 8500 29559 |
TRISCAN | 8500 29560 |
METZGER | 6900K |
METZGER | 6901K |
TALOSA | 30-09583 |
DITAS | A1-3924 |
RUVILLE | 935422 |
MOOG | VO-WP-8221P |
MOOG | VO-WP-8254P |
MOOG | VO-WP-8254 |
RTS | 96-00093-1 |
MEYLE | 116 050 8254/S |
JP GROUP | 1140101289 |
TRISCAN | 8500 29523 |
Schaeffler FAG | 821 0304 10 |
Schaeffler FAG | 821 0805 10 |
SKF | VKDS 321110 B |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname