Kinnitusaukude vahe (mm) | 104 |
---|---|
Tootja piirang | ZF |
Läbimõõt õhuvõtuühendus [mm] | 18 |
Adaptri kaugus pumbast (mm) | 40 |
Läbimõõt,kinnituspunktid (mm) | 8 |
keermemõõt surveühendusotsik | M16x1.5 |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
vasak/paremroolimine | vasak-/parempoolse roolimise jaoks |
Renoveeritud toode | |
Tehnilisi andmeid jälgida | VAG TFSi |
MERCEDES-BENZ | 002 466 69 01 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 0024666901 |
MERCEDES-BENZ | 002 466 69 01 80 |
MERCEDES-BENZ | 002 466 70 01 |
MERCEDES-BENZ | 0024667001 |
MERCEDES-BENZ | 002 466 70 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A 002 466 69 01 |
MERCEDES-BENZ | A0024666901 |
MERCEDES-BENZ | A 002 466 69 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A 002 466 70 01 |
MERCEDES-BENZ | A0024667001 |
MERCEDES-BENZ | A 002 466 70 01 80 |
ZF Parts | 2855 901 |
---|---|
ZF LENKSYSTEME | 7692.955.511 |
QUINTON HAZELL | QSRPA392 |
Schaeffler LuK | 541 0202 10 |
LEMFÖRDER | 25434 01 |
WAT | BMR65Z |
DRI | 715520199 |
AMK | PUM999 |
TRISCAN | 8515 23622 |
MEYLE | 014 631 0000 |
ELSTOCK | 15-0199 |
LIZARTE | 04.52.0090 |
SAMI | P0210/2 |
BOSCH | K S01 000 595 |
BOSCH | K S00 000 625 |
VAICO | V30-1834 |
LAUBER | 55.1030 |
LAUBER | 55.0975 |
BSG | BSG 60-355-009 |
RE-EX | PUM999 |
Test_Bosch | 7692955511 |
Test_Bosch | 2855 901 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname