Kinnitusaukude vahe (mm) | 80 |
---|---|
Adapteri kuju | kolmnurkne |
Läbimõõt õhuvõtuühendus [mm] | 16 |
Adaptri kaugus pumbast (mm) | 32 |
Läbimõõt,kinnituspunktid (mm) | 8 |
keermemõõt surveühendusotsik | M16 |
Surve (bar) | 120 |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
vasak/paremroolimine | vasak-/parempoolse roolimise jaoks |
Renoveeritud toode | |
Tehnilisi andmeid jälgida | VAG TFSi |
BMW | 1 092 741 |
---|---|
BMW | 1 092 742 |
BMW | 1 093 040 |
BMW | 1 094 098 |
BMW | 1 097 149 |
BMW | 32 41 1 092 741 |
BMW | 32411092741 |
BMW | 32 41 1 092 742 |
BMW | 32411092742 |
BMW | 32 41 1 093 040 |
BMW | 32411093040 |
BMW | 32 41 1 094 098 |
BMW | 32411094098 |
BMW | 32 41 1 097 149 |
BMW | 32411097149 |
RUVILLE | 975014 |
---|---|
ERA Benelux | SP8665 |
MEAT & DORIA | 93002 |
HOFFER | 8093002 |
ZF Parts | 2910 301 |
SPIDAN | 53956 |
QUINTON HAZELL | QSRPA58 |
Delco Remy | DSP665 |
LENCO | SP3456 |
LENCO | SP3657 |
MAPCO | 27671 |
SERCORE | 07B416 |
SPIDAN | 54211 |
QUINTON HAZELL | QSRPA70 |
UBD | 30290 |
Delco Remy | DSP1340 |
GENERAL RICAMBI | PI0525 |
SPIDAN | 54081 |
TRISCAN | 8515 11615 |
VAICO | V20-7068 |
ELSTOCK | 15-0213 |
CARDONE | 21G42155 |
CARDONE | 21G42112 |
DA SILVA | DP2643 |
Schaeffler LuK | 541 0077 10 |
LIZARTE | 04.13.0070 |
MEYLE | 314 631 0007 |
LIZARTE | 04.52.0070 |
TRISCAN | 8515 11620 |
OPTIMAL | HP-456 |
URW | 32-73528 |
URW | 32-73547 |
LIZARTE | 04.13.0097 |
VPM | VPM32411094098 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.37.067 |
VPM | VPM32411097149 |
Test_Bosch | 7691974508 |
Test_Bosch | 2910 301 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname