Asukoht | Esisild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Kolvivarda läbimõõt [mm] | 22 |
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Üleval vars |
Läbimõõt [mm] | 50 |
Hulk telje kohta | 1 |
Pikkus 1 [mm] | 520 |
Pikkus 2 [mm] | 353 |
Seeria | TRW TWIN |
Keermemõõt | M14x1,5 |
Tehnilisi andmeid jälgida | VAG TFSi |
VW | 357 413 031 B |
---|---|
VW | 357413031B |
VW | 357 413 031 C |
VW | 357413031C |
VW | 357 413 031 E |
VW | 357413031E |
EGT | 336602EGT |
---|---|
BILSTEIN | PNE-3150 |
BILSTEIN | VTE-4716 |
MONROE | 11541 |
AL-KO | 3.884 G |
MONROE | 16541 |
AL-KO | 308503 |
AL-KO | 3850G |
MONROE | E4414 |
QUINTON HAZELL | 129149 |
SACHS | 170 129 |
SACHS | 115 163 |
KONI | 8750-1008 |
AL-KO | 3884P |
AL-KO | 810101 |
BENDIX | 061287GB |
BENDIX | 060443HB |
AL-KO | 308843 |
MGA | AM5013 |
BENDIX | 061639HB |
MGA | AM5673H |
DELPHI | V00578213 |
DELPHI | V20561413 |
DELPHI | D2257923 |
DELPHI | V20561313 |
FIRST LINE | FSA1155 |
BILSTEIN | 17-047166 |
BILSTEIN | 22-041234 |
KONI | 87-2508SPORT |
KONI | 8741-1259SPORT |
BOGE | 32-A70-0 |
BOGE | 32-810-0 |
MEYLE | 126 623 0002 |
KONI | 8641-1085SPORT |
KONI | 8641-1198SPORT |
KONI | 8650-1015 |
JP GROUP | 1142100709 |
BILSTEIN | 21-031502 |
KYB | 665064 |
KYB | 665500 |
NK | 61478818 |
NK | 65993850 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname