Asukoht | Välimine |
---|---|
Asukoht | all |
Asukoht | esisild paremal |
Koonusetõus | 1:5 |
Läbimõõt [mm] | 43 |
Pikkus (mm) | 98.7 |
koonusemõõt (mm) | 23 |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Keermemõõt 1 | M45x1,5 |
Keermemõõt 2 | M16x1,5 |
NISSAN | 4016000Q0F |
---|---|
RENAULT | 40 16 023 79R |
RENAULT | 401602379R |
RENAULT | 40 16 065 63R |
RENAULT | 401606563R |
RENAULT | 40 16 083 74R |
RENAULT | 401608374R |
OPEL | 4408 252 |
VAUXHALL | 44 08252 |
VAUXHALL | 44 23 894 |
OPEL | 4423894 |
VAUXHALL | 95 509 251 |
OPEL | 95 509 251 |
OPEL | 955 19325 |
VAUXHALL | 95 519 325 |
VAUXHALL | 95525924 |
NISSAN | 40160-00Q0J |
NISSAN | 40160-00Q1B |
OPEL | 95 525 924 |
FIRST LINE | FBJ5643 |
---|---|
BENDIX | 047795B |
MONROE | L25566 |
BORG & BECK | BBJ5643 |
SIDEM | 5082 |
NK | 5043939 |
COMLINE | CBJ7177 |
sbs | 19075043939 |
RUVILLE | 925515 |
A.B.S. | 220589 |
OCAP | 0401524 |
SASIC | 7574012 |
FAI AutoParts | SS9242 |
AYD | 9210435 |
FEBI BILSTEIN | 45411 |
TRISCAN | 8500 25566 |
FEBI BILSTEIN | 45410 |
STELLA | 5200456SX |
SWAG | 60 94 5411 |
KAWE | 8500 25566 |
RTS | 93-90434 |
TALOSA | 47-07974 |
MEYLE | 16-16 010 0031 |
OPTIMAL | G3-1064 |
DELPHI | TC2671 |
MOOG | OP-BJ-12502 |
TOPRAN | 208 221 |
Schaeffler FAG | 825 0333 10 |
LEMFÖRDER | 36943 01 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname