Tootja piirang | Bosch |
---|---|
Kontrolltähistus | E9 90R-01702/060 |
Laius (mm) | 38 |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 203 |
Seeria | Superkit |
Kolvi läbimõõt [mm] | 17.5 |
Täiendav tooteinfo | koos rattapiduri silindriga |
Paigaldus tüüp | ettemonteeritud |
Materjal | Alumiinium |
RENAULT | 44 0A 046 84R |
---|---|
DACIA | 44 0A 046 84R |
RENAULT | 440A04684R |
DACIA | 440A04684R |
DACIA | 6001551413 |
RENAULT | 60 01 551 413 |
DACIA | 60 01 551 413 |
RENAULT | 6001551413 |
RENAULT | 7701206430 |
RENAULT | 77 01 206 430 |
RENAULT | 7701207179 |
RENAULT | 77 01 207 179 |
JURID | 381433J |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 37239 |
GIRLING | 5310754 |
FEBI BILSTEIN | 37237 |
TEXTAR | 84060200 |
BENDIX | 381433B |
FERODO | FMK422 |
DELPHI | KP1077 |
BORG & BECK | BBS1083K |
NK | 443969001 |
MGA | PM818951 |
BOSCH | 0 204 114 152 |
BREMBO | K 68 072 |
PEX | EKIT188 |
HELLA PAGID | 8DB 355 004-901 |
VALEO | 554726 |
FTE | TK1722 |
LPR | OEK548 |
ATE | 03.0520-5017.3 |
BOSCH | 0 204 114 685 |
REMSA | SPK 3152.00 |
KAWE | OEK548 |
ROADHOUSE | SPK 3152.00 |
METELLI | 51-0155 |
SWAG | 60 93 7237 |
SWAG | 60 93 7239 |
OPTIMAL | BK-5218 |
OPTIMAL | BK-5218N |
WOKING | SPK 3152.00 |
HELLA | 8DB 355 004-901 |
ATE | 03.0520-3817.3 |
FTE | 9110007 |
OPTIMAL | OP-BSK00019 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname