Tootja piirang | TRW |
---|---|
Paaristoote koodid | BHW166E |
Kolvi läbimõõt [mm] | 54 |
Materjal | Malm |
Renoveeritud toode | |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
Tehnilisi andmeid jälgida | VAG TFSi |
SKODA | 004 532 250 |
---|---|
SKODA | 004532250 |
SKODA | 004 532 252 |
SKODA | 004532252 |
SKODA | 114 430 203 |
SKODA | 114430203 |
SKODA | 115 430 201 |
SKODA | 115430201 |
SKODA | 115430203 |
SKODA | 115 430 203 |
SKODA | 115 430 205 |
SKODA | 115430205 |
SKODA | 115430251 |
SKODA | 115 430 251 |
SKODA | 115430981 |
SKODA | 115 430 981 |
SKODA | 4532248 |
SKODA | 6U0615124 |
VW | 6U0615124 |
SKODA | 6U0 615 124 |
VW | 6U0 615 124 |
SKODA | 6U0615124X |
VW | 6U0615124X |
SKODA | 6U0 615 124 X |
VW | 6U0 615 124 X |
SKODA | 6U7 615 106 A |
SKODA | 6U7615106A |
TEXTAR | 38115800 |
---|---|
FTE | RX5498152A0 |
UBD | 52627 |
BUDWEG CALIPER | 341881 |
NK | 214306 |
QH Benelux | BC50713 |
Brake ENGINEERING | CA1068R |
BOSCH | 0 986 474 112 |
Delco Remy | DC81881 |
BENDIX | 694174B |
DELPHI | LC3449 |
JURID | 694174J |
FERODO | FCL694174 |
TRISCAN | 8170 341881 |
APEC braking | RCA468 |
GIRLING | 7111167 |
HELLA | 8AC 355 389-821 |
ATE | 24.3541-1738.5 |
BREMBO | F 85 079 |
REMSA | 9010682 |
DA SILVA | ET5721 |
SPIDAN | 401881 |
REMY | DC81881 |
APEC braking | RCA468 |
APEC | RCA468 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname