Asukoht | Esisild |
---|---|
Laius (mm) | 57 |
Siseläbimõõt [mm] | 45 |
Välisläbimõõt [mm] | 78 |
Aukude arv | 5 |
Laagriteostus | koonusrulllaager |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud rattalaagriga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
Täiendav tooteinfo | koos paigaldus-/kinnitusmaterjaliga |
FORD | 1 370 437 |
---|---|
FORD | 1 377 907 |
FORD | 6C11-1K018-AA |
FORD USA | 6C111K018AA |
FORD USA | 6C11-1K018-AA |
FORD USA | 6C112B663AA |
FORD USA | 6C11-2B663-AA |
FORD | 6C11-2B663-AA |
SKF | VKBA 6525 |
---|---|
BENDIX | 050965B |
FEBI BILSTEIN | 46994 |
GSP | 9245008 |
GSP | 9245008K |
FIRST LINE | FBK1081 |
NK | 752539 |
MAPCO | 26690 |
FLENNOR | FR390472 |
MGA | KR3713 |
JP GROUP | 1541400100 |
KAWE | FR390472 |
AUTEX | 808895 |
BRT Bearings | PWK1577 |
BORG & BECK | BBK1081 |
IPD | 30-7890 |
MOOG | FD-WB-11206 |
MEYLE | 714 653 0001 |
METZGER | WM 2079 |
QUINTON HAZELL | MWB1373 |
VEMO | V25-0361 |
JP GROUP | 1541302019 |
KAWE | 14736 |
TOPRAN | 304 087 |
SWAG | 50 94 5348 |
VAICO | V25-0361 |
TRISCAN | 8530 16139 |
CX | CX801 |
SNR | R141.09 |
OPTIMAL | 301583 |
FEBI BILSTEIN | 45348 |
SPIDAN | 27533 |
RUVILLE | 5278 |
QUINTON HAZELL | QWB1373 |
DELPHI | BK1545 |
Schaeffler FAG | 713 6789 00 |
Schaeffler FAG | 713 1205 10 |
EGT | 554357EGTk |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname