Asukoht | kastipoolselt |
---|---|
Asukoht | vasakul |
Laagritüüp | Kumm-metall tüüpi puks |
Täiendav tooteinfo | Pöördemomenditoend |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
FORD | 1 224 049 |
---|---|
FORD | 1 355 357 |
FORD | 1 370 874 |
FORD | 1 522 138 |
FORD | 1 533 046 |
FORD | 1 751 001 |
FORD | 1 766 327 |
FORD | 1 790 039 |
VOLVO | 30636888 |
VOLVO | 30666433 |
VOLVO | 30680338 |
VOLVO | 30680339 |
VOLVO | 30723760 |
VOLVO | 30778647 |
VOLVO | 30778648 |
VOLVO | 31277241 |
FORD | 3M516P082AD |
FORD | 3M516P082AE |
FORD | 4M51 6P082 GA |
VOLVO | 9487349 |
FORD | AV61 6P082 AA |
FORD | AV616P082AB |
FORD | AV61-6P082-AC |
FORD | CV61-6P082-DC |
FORD | CV61-6P082-DB |
FORD | 1404996 |
FORD | 3M516P082AF |
FORD | 4N51-6P082-FB |
FORD | 1250824 |
CORTECO | 80001355 |
---|---|
HUTCHINSON | 532C79 |
CORTECO | 80004151 |
OCAP | 1226319 |
SASIC | 2706015 |
GSP | 514564 |
ORIGINAL IMPERIUM | 37701 |
BIRTH | 52461 |
TOPRAN | 304 018 |
UNIGOM | 396468 |
HUTCHINSON | 532E16 |
SASIC | 2706267 |
BOGE | 88-656-A |
LEMFÖRDER | 30499 01 |
FEBI BILSTEIN | 45855 |
SWAG | 50 94 5855 |
OPTIMAL | F8-8140 |
TALOSA | 62-06700 |
VAICO | V25-0776 |
VAICO | V25-0176 |
LEMFÖRDER | 37731 01 |
BOGE | 88-657-A |
LEMFÖRDER | 30503 01 |
VAICO | V25-1265 |
FEBI BILSTEIN | 29747 |
LEMFÖRDER | 35394 01 |
SWAG | 50 92 9747 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname