Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Paaristoote koodid | 35-16 060 0001 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Keermemõõt 1 | M10x1,25 |
Keermemõõt 2 | M10x1,25 |
Pikkus (mm) | 105 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
FORD | 3 410 591 |
---|---|
MAZDA | F151-34-150 |
MAZDA | F189-34-150 |
MAZDA | GA2A-34-150 |
MAZDA | GA2A-34-150A |
KIA | KGA2A 34150 |
KIA | KGA2A 34150A |
KIA | KGA2A 34150B |
MAZDA | L206-34-150A |
KIA | KGA2A 34150BAS |
FORD | 35-16 060 0002 |
EGT | 131053EGT |
---|---|
SOMORA | 161088R |
SOMORA | 162488R |
MOTOTECHNIKA | 56-LS-02 |
KOREA | J60303OEM |
555 | J63001 |
METZGER | MA-502 |
BLUE PRINT | ADM58502 |
DELPHI | TC2389 |
NK | 5113209 |
NK | 5113208 |
LEMFÖRDER | 24938 |
DELPHI | TC1838 |
MAPCO | 19591 |
SIDEM | 81068 |
FAI AutoParts | SS760 |
FAI AutoParts | SS4173 |
SPIDAN | 40840 |
RUVILLE | 918931 |
BENDIX | 042777B |
TRISCAN | 8500 50603 |
MAPCO | 59530 |
BLUE PRINT | ADG08505 |
BLUE PRINT | ADM58519 |
OCAP | 0581970 |
BORG & BECK | BDL6451 |
SPIDAN | 57528 |
QUINTON HAZELL | QLS3675S |
FEBI BILSTEIN | 33918 |
FEBI BILSTEIN | 34777 |
PEX | 12.05.410 |
METZGER | 53035212 |
METZGER | 53035812 |
METZGER | 83035812 |
BORG & BECK | BDL6452 |
BORG & BECK | BDL6948 |
MAPCO | 19591HPS |
CORTECO | 49400716 |
VAICO | V32-0002 |
VAICO | V32-0088 |
NIPPARTS | J4973002 |
NIPPARTS | N4973023 |
FAI AutoParts | SS4858 |
JP GROUP | 3840400189 |
KAGER | 85-0110 |
KAWE | FL517-H |
ASHUKI | M875-35J |
TALOSA | 50-04512 |
JAPKO | 106303R |
JAPKO | 106K52R |
KAMOKA | 9951061 |
DENCKERMANN | D140147 |
YAMATO | J63000YMT |
YAMATO | J63041YMT |
3RG | 21833 |
DEEZA | MD-L117 |
VPM | VPMGA2A34150 |
RIW | MZ4008 |
FORMPART | 3808001 |
FEBI BILSTEIN | 42392 |
FAI AutoParts | SS8122 |
BLUE PRINT | ADM58544 |
sbs | 19145113209 |
BORG & BECK | BDL6947 |
FIRST LINE | FDL6947 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4973017 |
FIRST LINE | FDL6948 |
LEMFÖRDER | 24938 02 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4973001 |
CTR | CLMZ-2 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4973035 |
SWAG | 83 93 3918 |
MONROE | L18601 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4973034 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4973024 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4970317 |
ASHUKI | 1491-2003 |
JAPKO | 106303 |
YAMATO | J63000 |
DEEZA | 31161 |
RIW | RD9912 |
SWAG | 83 79 0001 |
DITAS | A2-5572 |
FLENNOR | FL517-H |
SWAG | 83 93 4777 |
TRISCAN | 8500 18601 |
JAPANPARTS | SI-303 |
JAPANPARTS | SI-303R |
JAPANPARTS | SI-K52R |
KAVO PARTS | SLS-4025 |
KAVO PARTS | SLS-4504 |
ASHIKA | 106-03-303 |
ASHIKA | 106-03-303R |
ASHIKA | 106-0K-K52R |
MOOG | KI-LS-2676 |
CTR | CLKK-2R |
CTR | CLMZ-23 |
OPTIMAL | G7-823 |
ASHUKI | M875-35 |
Schaeffler FAG | 818 0027 10 |
TRW | JTS219 |
SKF | VKDS 844007 |
SWAG | 83 94 2392 |
FIRST LINE | FDL6451 |
QUINTON HAZELL | QLS1626S |
DELPHI | TC1105 |
OPTIMAL | G7-628 |
MOOG | MD-LS-1127 |
FEBI BILSTEIN | 15411 |
TRW | JTS193 |
FIRST LINE | FDL6452 |
SIDEM | 51061 |
OCAP | 0583801 |
RTS | 97-08033-1 |
RUVILLE | 917031 |
MONROE | L50603 |
A.B.S. | 260075 |
BIRTH | BD5009 |
VEMA | 22052 |
LEMFÖRDER | 24938 01 |
ASHUKI | M875-35 |
ASHUKI | M875-35J |
SKF | VKDS 844014 |
Oyodo | 60Z0308-OYO |
Oyodo | 60Z3001-OYO |
SKF | VKDS 844001 |
ASHUKI | 1491-2003 |
DELPHI | TC1105-11B1 |
DELPHI | TC1838-11B1 |
ASHUKI by Palidium | M875-35 |
ASHUKI by Palidium | 1491-2003 |
ASHUKI by Palidium | M875-35J |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname