Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Paaristoote koodid | 33-16 020 0018 |
Pikkus (mm) | 175 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Keermemõõt 1 | M12x1,25 |
Keermemõõt 2 | M14x1,5 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
SUZUKI | 48810-65D00 |
---|---|
SUZUKI | 48810-65D01 |
SUZUKI | 48810 67D 00 |
EGT | 301730EGT |
---|---|
SOMORA | 305085R |
FEBI BILSTEIN | 29828 |
DELPHI | TA2343 |
BLUE PRINT | ADK88720 |
TRW | JTE7547 |
SPIDAN | 45284 |
QUINTON HAZELL | QR3491S |
NIPPARTS | J4838004 |
RUVILLE | 917723 |
BENDIX | 040383B |
SIDEM | 77331 |
OCAP | 0282986 |
MONROE | L69103 |
BORG & BECK | BTR5171 |
NK | 5035208 |
CORTECO | 49401691 |
A.B.S. | 230457 |
KAWE | FL0985-B |
NPS | S410I20 |
VEMA | 25144 |
FRAP | 3384 |
JAPKO | 111816R |
DJ PARTS | DE1079 |
DEEZA | SZ-T116 |
FAI AutoParts | SS2032 |
FIRST LINE | FTR5171 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4838004 |
TRISCAN | 8500 69103 |
JAPKO | 111817 |
YAMATO | I18008 |
JAPANPARTS | TI-816R |
JAPANPARTS | TI-817 |
KAVO PARTS | STE-8511 |
ASHIKA | 111-08-816R |
ASHIKA | 111-08-817 |
OPTIMAL | G1-1096 |
MOOG | SZ-ES-2888 |
CTR | CES-16R |
LEMFÖRDER | 34668 01 |
SWAG | 84 92 9828 |
Schaeffler FAG | 840 0672 10 |
FLENNOR | FL0985-B |
KAGER | 43-0359 |
ASHUKI | 1449-4008 |
SKF | VKDY 816004 |
ASHUKI | 1449-4008 |
ASHUKI by Palidium | 1449-4008 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname