Asukoht | Esisild |
---|---|
Kõrgus 1 (mm) | 18.4 |
Kõrgus 2 (mm) | 18.4 |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Laagriteostus | koonusrulllaager |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 50 |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 65.1 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 21.4 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 34.9 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
HYUNDAI | 51701-44030 |
---|---|
HYUNDAI | 51703-4A000 |
HYUNDAI | 51750-4F000 |
MITSUBISHI | MB633086 |
MITSUBISHI | MB633087 |
HYUNDAI | 51703-44030 |
EUROBRAKE | 5401753214 |
---|---|
CX | CX635 |
SKF | VKBA 826 |
SKF | VKBA 1369 |
SPIDAN | 26333 |
RUVILLE | 4034 |
NIPPARTS | J4700503 |
NIPPARTS | J4705016 |
GSP | GK1369 |
SKF | VKBA 1998 |
SKF | VKBA 840 |
SKF | VKBA 1955 |
SKF | VKBA 7474 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4700503 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4705006 |
ASHUKI | 1410-3050 |
JAPKO | 415006 |
NK | 753004 |
QUINTON HAZELL | QWB692 |
SNR | R140.34 |
SKF | VKBA 7472 |
SKF | VKBA 7478 |
SKF | VKBA 1980 |
Schaeffler FAG | 713 6193 00 |
SKF | VKBA 1910 |
BLUE PRINT | ADC48259 |
JAPANPARTS | KK-15006 |
ASHIKA | 44-15006 |
OPTIMAL | 951708 |
TRISCAN | 8530 42105 |
BLUE PRINT | ADC48219 |
BLUE PRINT | ADG08241 |
MOOG | MI-WB-11920 |
VAICO | V52-0332 |
TOPRAN | 821 034 |
CX | CX173 |
CX | CX646 |
CX | CX125 |
ASHUKI | 1410-3050 |
JPN | 10L0508-JPN |
FEBI BILSTEIN | 173683 |
ASHUKI by Palidium | 1410-3050 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname