Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Kõrgus (mm) | 128 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Sõidukivarustus | ilma roolivõimendita sõidukitele |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 55 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 55 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
BMW | 1 116 068 |
---|---|
BMW | 1 117 426 |
BMW | 1 117 698 |
BMW | 32 11 1 116 068 |
BMW | 32 11 1 117 426 |
BMW | 32 11 1 117 698 |
RUVILLE | 945001 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 03284 |
FEBI BILSTEIN | 07348 |
TRW | JBE190 |
SPIDAN | 83505 |
TRW | JBE198 |
SIDEM | 305.034 |
DELPHI | TBR3159 |
NK | 5091503 |
OCAP | 0902038 |
DELPHI | TBR3021 |
NK | 5091501 |
OCAP | 0902853 |
OCAP | 1211087 |
SPIDAN | 84162 |
EKG | 983505 |
IPD | 5022 |
FIRST LINE | FSG3159 |
BORG & BECK | BSG3159 |
LEMFÖRDER | 16961 01 |
MONROE | L11002 |
SKF | VKJP 2061 |
BIRTH | 7242 |
AKRON-MALÒ | 23292 |
ORIGINAL IMPERIUM | 30019 |
AUTOFREN SEINSA | D9127C |
ERT | 101741 |
CAUTEX | 200006 |
CAUTEX | 201503 |
IPD | 35-5022 |
AUTEX | 506027 |
TRISCAN | 8500 11002 |
LEMFÖRDER | 13142 |
LEMFÖRDER | 30116 |
PEX | 9.008 |
JP GROUP | 1444700180 |
SWAG | 20 80 0001 |
MOOG | K150027 |
TOPRAN | 500 810 |
LEMFÖRDER | 13142 01 |
Schaeffler FAG | 841 0002 30 |
LEMFÖRDER | 30116 01 |
SWAG | 20 80 0004 |
AKRON-MALÒ | 23292 |
TRW | JBE461 |
DELPHI | TBR3159-11B1 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname